Jump to content

Geluidsprobleem FSX


RogierS.

Recommended Posts

Ha! Gisteren eindelijk GTA IV voor de PC op de kop getikt, enigzins angstig door de velen hier die er problemen mee hebben, maar van CanYouRUNIt mocht het en met een risico'tje op zijn tijd wordt het leven spannender ^_^ !

Alles lijkt te werken, Op wat gedoe met het feit dat ik met een wel goede videokaart toch een lage FPS en algeheel lage videokwaliteit krijg (maar dit heb ik hierrr al ter sprake gebracht), na. Ook is er een ander (en écht vervelend) probleem, soortgelijk aan datgene wat ik met het geluid van GTA SA had. Als ik met iemand aan de telefoon ben, is de stem van diegene aan de andere kant van de lijn niet te horen, hoewel er wel subtitles zijn. Hetzelfde is als ik in een auto zit met iemand, ook dan is zijn of haar stem niet te horen. Ook in tussenfilmpjes vind ik de spraak vaak verdacht zacht klinken in verhouding met achtergrondmuziek, en het opschroeven van het FSX-volume (en/of de Muziekregelaar wat zachter) helpt niet. De radio doet het wel gewoon.

Soms is er zelfs helemaal geen geluid, op de muziek van de radio na!

Nu kan ik wel gewoon de ondertitels lezen, maar het zou toch veel fijner zijn om de spraak er bij te horen! Zijn er meerderen met dit probleem en is er door iemand deo volente al een oplossing gevonden? Ik zal u heel dankbaar zijn!

Bewerkt: door RogierS.
Link to comment
Delen op andere websites

Pitbull, jep ik heb inderdaad 5.1 boxen van Realtek HD Audio en idd, bij een geluidstest (waarbij hij een testgeluid omstebeurt uit alle boxen laat komen) geven niet alle boxen respons. Misschien is dit de oplossing, ik hoop het! Ik ga er morgen naar kijken, weet jij misschien hoe ik dit dan verhelp?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...