NFSGTA Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Ik heb GTA SA (duh) en nu heb ik geprobeert te modden. ALLES ging verkeerd! Ik verwijder de verkeerde auto: (kom ik later pas achter) herschrijf de lijst met IMG tool. Probeer de back-up terug te zetten nadat ik er achter kwam dat de infernus weg moet in plaats van de camper . Werkte niet :-( . Nou, ik ALLES van GTA SA verwijderen(ook m'n savegames ) en installeer SA opnieuw. Nou ik zeg: new game en dan komt dat laad scherm en laad hij 50% en komt Windows aanzetten met: GTA SA reageert niet meer. :cry: Dit zegt 'ie nu altijd. Ik heb ge-downgrade naar V1 om te kunnen modden. In mijn save-games map staan nu als ik GTA SA heb gespeeld: sa-ufiles.dat sa-utrax.dat Het maakt niet uit als ikze verwijder want ze komen toch weer terug. :cry: Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Installeer je SA opnieuw, en voordat je gaat modden. Neem de tijd, en doe het goed. Reageren
NFSGTA Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Installeer je SA opnieuw, en voordat je gaat modden. Neem de tijd, en doe het goed. Ik heb hem al 3x opnieuw geinstalleerd Reageren
ikt Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Reïnstall GTA SA en verwijder ook meteen alles wat met GTA heeft te maken. Reageren
field33 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Reïnstall GTA SA en verwijder ook meteen alles wat met GTA heeft te maken. toch geen GTA III of IV? xD Waarschijnlijk heb je ook andere mods gebruikt, verwijder ook de GTA San Andreas User Files map uit je Mijn documenten na deinstallatie. Reageren
ikt Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Reïnstall GTA SA en verwijder ook meteen alles wat met GTA heeft te maken. toch geen GTA III of IV? xD Waarschijnlijk heb je ook andere mods gebruikt, verwijder ook de GTA San Andreas User Files map uit je Mijn documenten na deinstallatie. Alles wat met GTA SA heeft te maken =P Dus ook registerwaarden. Maar als je niet echt weet hoe die in elkaar zitten zou ik er liever vanafblijven. Reageren
Beagle Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Reïnstall GTA SA en verwijder ook meteen alles wat met GTA heeft te maken. toch geen GTA III of IV? xD Waarschijnlijk heb je ook andere mods gebruikt, verwijder ook de GTA San Andreas User Files map uit je Mijn documenten na deinstallatie. Dit is helemaal niet nodig. Hiermee verwijder je dus ook al je foto's en savegames. Verwijder alleen het bestand met de extensie .set en probeer het nog eens. Als je misschien weet wat je gemod hebt, kan je proberen dat terug te zetten na de installatie. Reageren
ikt Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Reïnstall GTA SA en verwijder ook meteen alles wat met GTA heeft te maken. toch geen GTA III of IV? xD Waarschijnlijk heb je ook andere mods gebruikt, verwijder ook de GTA San Andreas User Files map uit je Mijn documenten na deinstallatie. Dit is helemaal niet nodig. Hiermee verwijder je dus ook al je foto's en savegames. Verwijder alleen het bestand met de extensie .set en probeer het nog eens. Als je misschien weet wat je gemod hebt, kan je proberen dat terug te zetten na de installatie. Savegames kunnen corrupt zijn. En aangezien hij mods gebruikt, is het aannemelijk dat hij wel weer ergens anders een 100% save kan vinden. Bewerkt: 17 januari 2009 door ikt Reageren
NFSGTA Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Ik heb ALLES van gta verwijderd (ook in het register) en GTA opnieuw geinstalleerd. Ik GTA opstarten; "New game" en weer zat 'ie na 50% vast Reageren
NFSGTA Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Heeft iemand een idee? Krijg er wat van Reageren
Pmixer Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 eeh met kan zijn dat ie een file mist zegt ie daar iets over? Reageren
Beagle Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 eeh met kan zijn dat ie een file mistzegt ie daar iets over? Nee, de foutmelding is meestal hetzelfde en als je het opnieuw installeert moet alles gewoon aanwezig zijn, en in zijn geval deed SA het gewoon nog. Probeer de bestanden die je gemod hebt weer terug te zetten met de orginele.. Verder zou ik het niet meer weten, want na een herinstallatie moet het gewoon werken. Je het alle bestanden verwijderd, .set... Reageren
NFSGTA Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Heb GTA omgeleid, 1 map ertussen, en nu doet 'ie het weer!!!!!!!!!! YES YESYES YES THNX everybody Reageren
NFSGTA Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Dit topic mag dicht Bewerkt: 21 januari 2009 door NFSGTA Reageren
Beagle Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Dit topic mag dicht Gelieve niet om slotjes te vragen, dit word als moderatorgedrag gezien. De rede is dat andere mensen die dit probleem misschien hebben, dit topic nog kunnen gebruiken en vragen kunnen stellen. Dan weet je het voor de volgende keer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.