MrKooKie Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Dan heb je dus niet alles goed verwijderd. Dan was er namelijk nog een oud bestand van overtuigd dat jou gta_sa.exe te vinden was in de oude directory, en als je opnieuw installeert geef je hem nog eens gelijk ook. Reageren
NFSGTA Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Jongens ik geloof dat ik de oorzaak heb: IMG tool 2.0 zag mappen die Ramen (Wind###) verkenner niet zag; De mappen waar eerst GTA SA in stond. Met gta3.img! Beter gezegd: Wat ik met Ramen verkenner niet zag; zag ik met IMG editor 2.0 wel. Dus via IMG editor 2.0 ALLE overgebleven mappen verwijderd waar gta3.img in stond BEHALVE de map waaruit ik nu speel Bewerkt: 21 januari 2009 door NFSGTA Reageren
NFSGTA Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Ik geloof dat alles nu weer OK is Bewerkt: 21 januari 2009 door NFSGTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.