NickyHendriks Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Hallo, Ik wilde vragen hoe ik met Netop een PC kan toevoegen aan het netwerk om te besturen van een afstand. Who helps me? Reageren
GTA-GamerXbox Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Via Start> Configuratiescherm> Netwerk- en Internet-verbindingen> Draadloos netwerk voor een huis of klein bedrijf instellen? Of Een thuisnetwerk of klein bedrijfsnetwerk instellen Bewerkt: 20 januari 2009 door The Master Of Game Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Via Start> Configuratiescherm> Netwerk- en Internet-verbindingen> Draadloos netwerk voor een huis of klein bedrijf instellen?Of Een thuisnetwerk of klein bedrijfsnetwerk instellen Het gaat hier om het programma Netop Niet via een netwerk opstellen Reageren
Sprunk Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Heb je hier misschien wat aan? Zoek anders zelf eens op Google, waarschijnlijk zal je het antwoord daar makkelijk krijgen dat hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.