Jump to content

San andreas te snel


pascal.nijhuis

Recommended Posts

Zet je resultie omlaag, dat kan je vinden bij: Options >>> Display >>> Resultion. :) Zet die wat lager, dan zal ie wel langzamer werken. ;)

Dan gaat hij juist nog sneller werken aangezien de schermresolutie verkleind wordt. :7 Normaal gezien moet dit helpen: 'Main Menu>Options>Display Setup>Advanced>Frame Limiter' Zet deze op 'On'. Normaal gezien gaat dan je SA trager.

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook last gehad van dit probleem, en wanneer de frame limiter geen oplossing biedt (Wat vaak het geval is) kun je het volgende doen:

Start je spel op. Switch terug naar je bureaublad door middel van Alt+Tab (Of het Windows icoontje). Druk op Ctrl+Alt+Delete om het 'Taakbeheer' venster te openen. Zoek in de lijst van processen het spel op (Als ik me niet vergis is dit 'sa.exe' of iets in die trant). Klik met de rechtermuisknop op het proces, en klik vervolgens op 'Affiniteit instellen'. Nu opent zich een schermpje met alle draaiende CPU's. Vink CPU 0 uit, en sluit taakbeheer.

Switch vervolgens terug naar je spel, en je zult vrijwel zeker geen problemen meer ondervinden. Oorzaak van dit probleem is dat het spel bij sommige dual core processors standaard met beide CPU's zal werken, waardoor de snelheid van het spel verdubbeld.

Veel succes! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Ik heb zelf ook last gehad van dit probleem, en wanneer de frame limiter geen oplossing biedt (Wat vaak het geval is) kun je het volgende doen:

Start je spel op. Switch terug naar je bureaublad door middel van Alt+Tab (Of het Windows icoontje). Druk op Ctrl+Alt+Delete om het 'Taakbeheer' venster te openen. Zoek in de lijst van processen het spel op (Als ik me niet vergis is dit 'sa.exe' of iets in die trant). Klik met de rechtermuisknop op het proces, en klik vervolgens op 'Affiniteit instellen'. Nu opent zich een schermpje met alle draaiende CPU's. Vink CPU 0 uit, en sluit taakbeheer.

Switch vervolgens terug naar je spel, en je zult vrijwel zeker geen problemen meer ondervinden. Oorzaak van dit probleem is dat het spel bij sommige dual core processors standaard met beide CPU's zal werken, waardoor de snelheid van het spel verdubbeld.

Veel succes! :cya:

omg , zo erg bedankt. heb al zo long naar een oplossing lopen zoeken maar wist gewoon niet wat het precies was.

dacht eerst dat het door de cheats kwam maar nu heb ik eindelijk een oplossing :D heel erg bedankt :tu::dans::dans::dans::Y^_^:D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...