Jump to content

Combat Arms

Ottoman 47

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik Combat Arms download, gaat dat download lijntje niet verder. Er staat Starting Pando Media Booster, maar dan reageert mijn PC niet meer. 1 minuut later staat er dat het Pando Media Booster niet kan laten starten, en valt het ding uit. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik Combat Arms kan downloaden zonder problemen

Geplaatst: (bewerkt)

Ken wel CA, heb gespeeld en gegoogeld wat beter was en warrock is veel beter :klap: wel veel hackrs.

Ik kan je verder niet helpen, maar kijk es naar je pc :schater: :schater: :cry: :cry:

Bewerkt: door gerbieboy6
Geplaatst:
Ken wel CA, heb gespeeld en gegoogeld wat beter was en warrock is veel beter :klap: wel veel hackrs.

Ik kan je verder niet helpen, maar kijk es naar je pc :schater: :schater: :cry: :cry:

Warrock is waardeloos CA is veel beter.

Maaruuuuh is CA niet alleen für Amerikanen?

Geplaatst:

Hij is sinds een week(?) ook in europa uit.

Ik speel het nu ook al een tijdje.

Je moet er gewoon voor zorgen dat je de EU versie hebt en niet de US

Geplaatst:
Hij is sinds een week(?) ook in europa uit.

Ik speel het nu ook al een tijdje.

Je moet er gewoon voor zorgen dat je de EU versie hebt en niet de US

Oh ok leuk om te weten ik ga hem ook downloaden.

Want ik heb veel filmpjes gezien en die leken mij leuk! dus!?

Geplaatst: (bewerkt)

Warrock is waardeloos CA is veel beter.

Maaruuuuh is CA niet alleen für Amerikanen?

hier een link

http://www.onrpg.com/boards/95354.html

:schater:

Bewerkt: door gerbieboy6
Geplaatst:

Warrock beter??? Eenenal hackers, op CA heb ik er nog maar 1 of 2 gezien. En de grapics van WR zijn ook super slecht :duh: Maar ik heb een probleempje met CA op me andere pc ik krijg namelijk deze fout: GetDevice() failed! :N Kan iemand me helpe?

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Hey ik speel sinds kort CA maar als ik het opstart blijft er gwn uren version checking staan. (ik heb eu versie) weet iemand wat ik hier tegen kan doen?:(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...