vice Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) Hoi, ik zou graag af en toe eens mijn vc:mp server online willen zetten voor iedereen, alhoewel ik denk dat het niet zou werken(het is niet zo erg maar ja), nu heb ik even gekeken naar mijn Hamachi IP en naar de Port van mijn Hamachi, en als ik dat IP & Port intik dan vind hij de server gewoon. Als ik het zonder hamachi doe dan werkt het alleen als ik localhost of 127.0.0.1 gebruik, dus dat is al een kleine vordering. Maar mijn server komt niet tevoorschijn bij de 'internet', betekend dit dan dat er toch niemand op kan of is het gewoon een bug of iets waardoor hij daar niet verschijnt? Misschien ligt het er gewoon aan dat het met Hamachi niet werkt, ik zou het niet weten. En doordat je hier geen IPS mag doorgeven kan ik het ook niet laten testen of iemand anders erop geraakt. !!Het gaat over VC:MP!! EDIT: Misschien beetje belachelijk, maar ik geraak ook gewoon op de server - Ik probeer nu eens hamachi uit te zetten en nog eens te kijken of hij de server dan nog vind. EDIT2: Ik heb net Hamachi uitgezet, maar hij blijft de server vinden(de server stond nog wel aan). Komt dat doordat ik het op mijn eigen computer draai? Bewerkt: 16 januari 2009 door vice Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 In feite is Hamachi ervoor gemaakt om virtuele netwerken te maken. Het is niet iets om je poorten voor de buitenwereld open te zetten. Heb het zelf ooit ook eens geprobeerd.. Sorry Reageren
vice Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) Ik weet niet of ik er echt de hele tijd bij kan zijn, maar anders zal iemand het ook wel in dit onderwerp plaatsen(wie wint) denk ik, maar ik zal toch proberen om erbij te zijn (misschien wat later maar ja). Zou jij dan om vier uur kunnen posten wie er heeft gewonnen? Als iemand anders het post is het natuurlijk ook goed! In feite is Hamachi ervoor gemaakt om virtuele netwerken te maken. Het is niet iets om je poorten voor de buitenwereld open te zetten. Heb het zelf ooit ook eens geprobeerd.. Sorry Zouden er mensen wel op kunnen als ze het ip en de port weten van hamachi? (Dus dat ze de server bij hun favorietenlijst moeten adden). Bewerkt: 16 januari 2009 door vice Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Dan moeten ze jouw virtuele netwerk bij Hamachi ook toevoegen. Tenzij dat je iedereen Hamachi wilt laten downloaden en vraagt connectie met jouw netwerk te maken, is het eigenlijk meer een beetje voor een soort LAN-server (andere doeleinden weet ik zo niet). Reageren
vice Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Dan moeten ze jouw virtuele netwerk bij Hamachi ook toevoegen. Tenzij dat je iedereen Hamachi wilt laten downloaden en vraagt connectie met jouw netwerk te maken, is het eigenlijk meer een beetje voor een soort LAN-server (andere doeleinden weet ik zo niet). Tja dat maakt me ook niet zoveel uit dat niet iedereen het kan joinen(het is uiteraard een beetje jammer) maar ja, dan ben ik ook zeker dat er geen vervelende cheaters e.d. op mijn server zouden komen, uiteraard moet ik nog proberen of het écht werkt, want tot nu toe heb ik het alleen op deze PC getest, zou ik ook kunnen kijken of het werkt als ik het op mijn zus haar pc doe maar van "hetzelfde netwerk" gebruik maakt als je begrijpt wat ik bedoel. PS: Ik ga nu van de pc dus ik zal morgen pas terug antwoorden(of misschien via de PSP). Reageren
WackoX Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Ik snap ook totaal niet waarom je Hamachi gebruikt; * Het is enorm langzamer dan dat je portforward. * Er kunnen meestal maar weinig mensen op. * Iedereen moet het downloaden, en de meesten weten niet hoe het werkt. * Als je een router hebt hoef je alleen maar te portforwarde, zonder router hoef je geeneens iets te doen. Reageren
vice Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Ik snap ook totaal niet waarom je Hamachi gebruikt;* Het is enorm langzamer dan dat je portforward. * Er kunnen meestal maar weinig mensen op. * Iedereen moet het downloaden, en de meesten weten niet hoe het werkt. * Als je een router hebt hoef je alleen maar te portforwarde, zonder router hoef je geeneens iets te doen. Dat was niet mijn vraag. OT: Ik heb net een vriend gevonden die me wat wou helpen, ik stuurde hem het hamachi ip door(ook voor de veiligheid dat er alleen vrienden op kunnen, achteraf gezien). En hij geraakte er gewoon op . Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Dan zal hij denk ik ook Hamachi in zijn bezit hebben, want zonder Hamachi kan er bij mijn weten niemand anders op.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.