ief2 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) Ik ben van plan om GTA IV te kopen en te installeren op parallels desktop voor Mac OS 10.4. De hele gta romel te kopieren naar cider en het zo langs mac te spelen. Dit doe ik dus ook met GTA III, Vice City en San Andreas. <= en deze werken (op een paar kleine, minuscule foutjes na). Maar ik weet niet of mijn computer het eigenlijk wel aankan. de processor en geheugen zal wel ok zijn maar de rest? Dus daarover zou ik graag jullie advies horen. Hier dus mijn Specs. Processor: 2.16 GHz Intel Core 2 Duo Geheugen: 1 GB 667 MHz DDR2 SDRAM Harde Schijf: 250 GB Videokaart: ATI Radeon X1600 Chipsetmodel: ATY,RadeonX1600 Type: Beeldscherm Bus: PCIe Breedte PCIe-baan: x16 VRAM (totaal): 128 MB Fabrikant: ATI (0x1002) Apparaatcode: 0x71c5 Revisiecode: 0x0000 ROM-revisie: 113-xxxxxx-139 Versie EFI-besturingsbestand: 01.00.139 Beeldschermen: iMac: Beeldschermtype: LCD Resolutie: 1680 x 1050 Diepte: 32-bits kleur Ingebouwd: Ja Core Image: Hardwareversnelling Hoofdbeeldscherm: Ja Synchrone weergave: Uit On line: Ja Quartz Extreme: Ondersteund Audio: Intel High Definition Audio Alvast bedankt, ief2 Bewerkt: 16 januari 2009 door ief2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 je vga gaat het niet halen, en als ik het z lees heb je een mac, maar wat voor een? gewoon een beeldscherm waar alles ingepropt zit of er ook echt een kast bij? Ik zit ook over een mac na te denken, maar dan wil ik wel weten of het waar voor mijn geld is en dan moet ik nog ff sparen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) Een mac is sowieso al heel erg duur, en als je dan ook nogeens een mac wil die GTA IV fatsoenlijk kan draaien, dan kan je je spaarpot alvast omgooien. en ief, nee je gaat het helaas niet halen met die pc. Bewerkt: 16 januari 2009 door Scrtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ief2 Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) plaatje <= ik heb er zo een. dus gewoon een waar alles ingepropt zit, hij kostte +/- 1200 euro, maar als je naar de nieuwe imacs kijkt, kan je zien dat je een dubbel zo goede computer kan kopen voor dezelfde prijs (klik) een 1200 euro, maar nu zijn ze al veeeel goedkoper. Maar als je een echte 'goede' computer wilt (en veeeel geld te veel hebt), koop je best een Mac Pro£ EDIT: tnx voor jullie antwoorden, ben een beetje teleurgesteld, maar ja ... Bewerkt: 17 januari 2009 door ief2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 haha die shit is zo vreselijk overpriced, 140 euro voor 2gb meer geheugen LOL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.