Jump to content

kan het?


weeteenbeetje

Recommended Posts

Prawn island , interglobel (goede naam btw)filmstudios , te koop voor 60 of 80 duizend dolar als ik me niet vergis de nep haai staat(ligt eigenlijk )in de zelfde studio als waar die goede film word opgenomen (met candy suxxx )

Link to comment
Delen op andere websites

Prawn island , interglobel (goede naam btw)filmstudios , te koop voor 60 of 80 duizend dolar als ik me niet vergis de nep haai staat(ligt eigenlijk )in de zelfde studio als waar die goede film word opgenomen (met candy suxxx )

ja, maar die ging echt (traag) vooruit in het water dicht bij de legerbasis. :bonk:

kijk dan naar die screen.

(ik heb trouwens geen mods gebruikt hoor)

Link to comment
Delen op andere websites

Prawn island , interglobel (goede naam btw)filmstudios , te koop voor 60 of 80 duizend dolar als ik me niet vergis de nep haai staat(ligt eigenlijk )in de zelfde studio als waar die goede film word opgenomen (met candy suxxx )

ja, maar die ging echt (traag) vooruit in het water dicht bij de legerbasis. :bonk:

kijk dan naar die screen.

(ik heb trouwens geen mods gebruikt hoor)

Kan iemand die foto even uploaden, want bij mij issie beschadigt waardoor ik hem niet kan bekijken. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waarom jullie dit ontkennen, want er zitten wel degelijk haaien in Vice City!

Je ziet ze niet altijd, maar zitten erin, als je goed kijkt zie je een haai zwemmen.

Ik heb er vandaag ook eentje tegengekomen, ze doen niks behalve zwemmen, maar ze zitten echt in VC!

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de linkerkant van de vuurtoren zwemt ook soms een haai maar zoals Vice al zei.. ze doen niks dan een beetje rondzwemmen.

Er was een gerucht dat een haai je zou opeten als je in het water ging.. maar dat is onzin want als je in het water beland ben je meteen verdronken.

Link to comment
Delen op andere websites

wow zwemmende haaien in vc , weer iets nieuws geleerd (ik kende alleen de studio nep haai), ga gelijk naar vc . (top gta vind ik, samen met sa en 3 en de stories natuurlijk, beide stories. alle 5 de gta,s zijn geweldig, 4 is minder gta4 is saai de rest is haai !!!)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...