weeteenbeetje Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 kan het zijn dat er haaien in vc zitten? Reageren
Basssss Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 kan het zijn dat er haaien in vc zitten? Nee, hoezo? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Er zitten geen haaien in Gta: Vice City. Er zijn echter valse filmpjes in de omloop, maar ik leg de nadruk op valse. Er is voor Gta: Vice City geen haaien-Modificatie, voor Gta: San Andreas echter wel. Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) kan het zijn dat er haaien in vc zitten? Nee, hoezo? ikheb er een screen van gemaakt maar ik kan het niet uploaden ik heb het ingepakt met winrar kijk eens. vc_zelfgemaakt_2.rar Bewerkt: 16 januari 2009 door weeteenbeetje Reageren
Basssss Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) kan het zijn dat er haaien in vc zitten? Nee, hoezo? ikheb er een screen van gemaakt maar ik kan het niet uploaden http://www.photobucket.com/ ? Bewerkt: 16 januari 2009 door Basssss Reageren
stano666 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 wel een nep haai (filmstudio) maar je kan in vc toch niet zwemmen ? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Ja, je kan niet zwemmen in VC. En die screen lijkt nog wel aardig real ook. Ik ga morgen VC eens opnieuw installeren en kijken of ik een haai tegenkom. Reageren
stano666 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Prawn island , interglobel (goede naam btw)filmstudios , te koop voor 60 of 80 duizend dolar als ik me niet vergis de nep haai staat(ligt eigenlijk )in de zelfde studio als waar die goede film word opgenomen (met candy suxxx ) Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Prawn island , interglobel (goede naam btw)filmstudios , te koop voor 60 of 80 duizend dolar als ik me niet vergis de nep haai staat(ligt eigenlijk )in de zelfde studio als waar die goede film word opgenomen (met candy suxxx ) ja, maar die ging echt (traag) vooruit in het water dicht bij de legerbasis. kijk dan naar die screen. (ik heb trouwens geen mods gebruikt hoor) Reageren
Basssss Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Prawn island , interglobel (goede naam btw)filmstudios , te koop voor 60 of 80 duizend dolar als ik me niet vergis de nep haai staat(ligt eigenlijk )in de zelfde studio als waar die goede film word opgenomen (met candy suxxx ) ja, maar die ging echt (traag) vooruit in het water dicht bij de legerbasis. kijk dan naar die screen. (ik heb trouwens geen mods gebruikt hoor) Kan iemand die foto even uploaden, want bij mij issie beschadigt waardoor ik hem niet kan bekijken. Reageren
vice Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Ik snap niet waarom jullie dit ontkennen, want er zitten wel degelijk haaien in Vice City! Je ziet ze niet altijd, maar zitten erin, als je goed kijkt zie je een haai zwemmen. Ik heb er vandaag ook eentje tegengekomen, ze doen niks behalve zwemmen, maar ze zitten echt in VC! Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Aan de linkerkant van de vuurtoren zwemt ook soms een haai maar zoals Vice al zei.. ze doen niks dan een beetje rondzwemmen. Er was een gerucht dat een haai je zou opeten als je in het water ging.. maar dat is onzin want als je in het water beland ben je meteen verdronken. Reageren
stano666 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 wow zwemmende haaien in vc , weer iets nieuws geleerd (ik kende alleen de studio nep haai), ga gelijk naar vc . (top gta vind ik, samen met sa en 3 en de stories natuurlijk, beide stories. alle 5 de gta,s zijn geweldig, 4 is minder gta4 is saai de rest is haai !!!) Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 zou dan die haai en dat bordje samen een EE zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.