Jump to content

GTA start niet op

Recommended Posts

Geplaatst:

frankensteinmy6.jpg

als je goed kijkt zie je het logo nog van nvidia, meant to be played.

en elke keer als ik san andreas probeer te starten hangt hij hier vast.

dag of 14 geleden deed hij het nog gewoon sins vandaag. geen beweging meer in te krijgen.

net opnieuw geïnstalleerd, heeft niets geholpen

Vista sp1

Geplaatst:

Heb je administrator rechten? Dit is wel een veelvoorkomend probleem, met oplossing op Vista. Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn, al zal ik admin rechten wel FF aan zetten.

Rechtermuisknop op GTA SA icoontje>comptabiliteit>als administrator uitvoeren

Geplaatst:
Heb je administrator rechten? Dit is wel een veelvoorkomend probleem, met oplossing op Vista. Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn, al zal ik admin rechten wel FF aan zetten.

Rechtermuisknop op GTA SA icoontje>comptabiliteit>als administrator uitvoeren

heb ik al lang geprobeerd. maar toch bedankt.

Geplaatst:

Je zou kunnen proberen gta_sa.set te wissen uit Mijn Documetnet/San Andreas user files. Wel eerst even back-uppen!

Geplaatst:
Je zou kunnen proberen gta_sa.set te wissen uit Mijn Documetnet/San Andreas user files. Wel eerst even back-uppen!

was ook al gebeurt.

Geplaatst:

Bij mij bleef hij ook wel is hangen op dat punt, maar daarna ging hij gewoon verder.

>>> Door _KoE_Mzungu: Ja daarmee is EXIT geholpen! :sarcasm: Laat dit soort 'hulp' maar achterwege als je geen oplossing weet.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Nu word het ingewikkeld. Probeer eens de registersleutels van GTA SA te wissen. Start-->Uitvoeren--->regedit--->HKLM--->Software--->Rockstar Games en dan daar ergens in.

Zo moet het in XP, onder vista heb ik nog nooit iets dergelijks geprobeerd, maar ik denk dat het ongeveer hetzelfde moet.

P.S: Heb je ooit gemod?

Bewerkt: door KillerZero86
Nu word het ingewikkeld. Probeer eens de registersleutels van GTA SA te wissen. Start-->Uitvoeren--->regedit--->HKLM--->Software--->Rockstar Games en dan daar ergens in.

Zo moet het in XP, onder vista heb ik nog nooit iets dergelijks geprobeerd, maar ik denk dat het ongeveer hetzelfde moet.

Ja, ik heb zeker ooit gemod. (eigelijk niets anders gedaan)

en hoe zit dat met de rigister. ik heb alles waar maar GTA of ROCKSTAR in voorkomt verwijderd. en geen enkel verschil

Bewerkt: door EXIT

Ja, ik heb zeker ooit gemod. (eigelijk niets anders gedaan)

en hoe zit dat met de rigister. ik heb alles waar maar GTA of ROCKSTAR in voorkomt verwijderd. en geen enkel verschil

Jammer, het werkte bij VC op mijn pc ;) . Wat je volgens mij alleen nog kan proberen is:

Gta San Andreas Verwijderen.

De map wissen. (Standaart: C:\Program Files\Rockstar Games\Grant theft Auto San Andreas.)

Weer het register ingaan om te kijken of er iets is terug gezet van GTA: SA, en dat dan wissen.

GTA: SA installeren.

Dan zou letterlijk alles van GTA: SA weg geweest moeten zijn. Ik hoop dat dat helpt.

Bewerkt: door KillerZero86

Ben nu bezig met alles te verwijderen uit het register. dan alle sporen van gta verwijderen. en dan terug installeren.

en welke drivers zou ik kunnen updaten? videokaart was geen nieuwe voor

Bewerkt: door EXIT
Geplaatst:

Moederbord en CPU. Maar ik denk niet dat dat het probleem is, GTA heeft het gewoon gedaan met deze drivers.

Geplaatst:

Gta heeft het altijd gedaan. met deze drivers.

heb er nu een paar ge herinstalleert. maar het heeft niets geholpen.

ook heb ik nu gta helemaal verwijdert en dan terug geïnstalleerd. heeft ook niets geholpen.

ik ga nu nog even kijken of ik toevallig nog wat oude back'ups van men computer heb. maar ik denk het niet.

Geplaatst:

ik heb ook ongeveer zo'n probleem,

bij mij gaat het allemaal goed tot dat je het spelbestand moet kiezen, dus klik je op spel laden en dan op de spel, dan laad die maar dan stop die steeds in het midden van het balkje, hoe lang je ook wacht het gaat niet verder, ik heb hem al verwijderd, het hele spel, opnieuw geinstaleerd maar niks werd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...