gta player Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Ik was opzoek naar mods en kwam dit tegen: http://mods.gta4mods.com/?r=news&nid=427 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Ik denk dat dit de illegale versie is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Ik was opzoek naar mods en kwam dit tegen:http://mods.gta4mods.com/?r=news&nid=427 Ik wilde hier ook een topic over gaan beginnen maar dat ging alleen over de motoren en hoe je ze moet installeren. Maar dat ze het helemaal aan het namaken waren wist ik niet. Maar ja je blijft het verhaal en personages niet hebben en de nieuwe wapens... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Ik denk dat dit de illegale versie is. denk ik niet. Het vervangt gewoon Niko en bij horende accesoires in die van Johnny. Mocht je de echte versie kopen kan je met Niko & met Johnny spelen. dan wel in 2 verschillende savegames natuurlijk denk ik toch dat het zo is ... Bewerkt: 17 januari 2009 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Ik denk dat dit de illegale versie is. denk ik niet. Het vervangt gewoon Niko en bij horende accesoires in die van Johnny. Mocht je de echte versie kopen kan je met Niko & met Johnny spelen. dan wel in 2 verschillende savegames natuurlijk denk ik toch dat het zo is ... Maar wel stom van R* dat ze die motoren erin hebben gelaten. Of ze moeten ze weggehaald hebben zodat ze kunnen worden gebruikt als DLC (net zoals bij Tomb Raider: gewoon een heel stuk van het verhaal af knippen en dat gebruiken als DLC). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.