Jump to content

Liberty City Interior bestuderen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo forummertjes. :)

Ik kan nu in Liberty City door middel van een teleporter. Maar ik wil de stad wat verder uitpluizen. Sommige delen zijn unsolid(dus je valt er door), dus moet ik daar over vliegen. Maar als ik iets probeer te spawnen, dan lukt dit niet. Enkel een Jetpack spawnen lukt me. Maar jammer genoeg is deze niet krachtig genoeg om me omhoog te houden in het Hidden Interiors Universe. Weet iemand hoe ik iets moet spawnen, of is dit echt onmogelijk? Als dit onmogelijk is, weet iemand dan hoe ik Liberty City verder kan bestuderen?

Alvast bedankt. :)

Mvg,

MegaPilot.

Geplaatst:

Het kan met de s0beit hack voor SA-MP. Het is eigenlijk een cheat tool voor SA-MP maar het heeft een airbreak functie die je ook normaal in SA kan gebruiken. Airbreak is een beetje hetzelfde als jetpack, alleen hij werkt net zoals de jetpack van Vice City, je blijft dus in de lucht hangen zonder dat je een knop hoeft in te drukken, en je kan overal heen bewegen met de richting toetsen.

Waar je die hack vind zal je zelf moeten uit zoeken, probeer Google

PS: Er is geen hol te zien in LC, alleen maar lelijke onduidelijke textures, maarja als je het echt wil zien

Geplaatst:

Is er echt geen andere manier? Trouwens installeer ik geen hacks op m'n PC, die zijn namelijk illigaal. Toch bedankt voor je hulp. :)

Geplaatst:

Kijk even in de Modding fora of je daar iets kan vinden waardoor de maximale vlieghoogte van de Jetpack komt te vervallen. Ik meen dat daar ergens een oplossing voor schijnt te zijn. Succes met zoeken. ^_^

Geplaatst:

Je kan wel op LC een heli, auto of een boot spawnen, alleen je ziet die voertuigen niet. Als je iets hebt gespawned, en je ziet een zwarte schaduw op de grond, dan is het de voertuig die je hebt gespawned. Je kan er wel in, maar dan nog zie je het voertuig niet. :7

Geplaatst:
Is er echt geen andere manier? Trouwens installeer ik geen hacks op m'n PC, die zijn namelijk illigaal. Toch bedankt voor je hulp. :)

het is meer een mod hoor ;)

Geplaatst:

Als je die hack echt niet wilt kan je ook deze mod downloaden: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1775

Het maakt LC solid, dus je pleurt niet meer overal door heen. En je kan er ook makkelijk komen via een marker bij LS Airport.

Maar nogmaals het is het niet echt waard, als je echt LC wilt, kan je de LC mod downloaden ook van GTA Garage, die vervangt heel SA door Liberty City.

Geplaatst:
Je kan wel op LC een heli, auto of een boot spawnen, alleen je ziet die voertuigen niet. Als je iets hebt gespawned, en je ziet een zwarte schaduw op de grond, dan is het de voertuig die je hebt gespawned. Je kan er wel in, maar dan nog zie je het voertuig niet. :7

Fout, ik heb LC helemaal uitgepluist, en dit werkte niet. De enige manier waardoor ik een voertuig kreeg in LC is doormiddel van de DYOM mod. Let wel op, luchtvoertuigen krijg je niet van de grond daar. :puh:

Geplaatst:

Hacks zijn niet illegaal. De mensen van SA-MP vinden het alleen poep. :) En je kunt het altijd verwijderen. Je hoeft niets te instaleren (versies voor 0.1b t/m 0.2.2R2, de 0.2X versie moet wel worden geïnstalleerd). Gewoon d3d9.dll verwijderen en klaar is kees.

Geplaatst:

Maar als je een teleporter hebt gebruikt, gebruik je een trainer. Ik raad overigens aan om de +151 Crazy Trainer (te downloaden op The GTA Place (.com)) te gebruiken. Deze heeft niet alleen een teleport-functie, maar ook een soort Jetpack functie (vergelijkbaar met de Vice City Ultimate Trainer van LithJoe) waarmee je ook kunt vliegen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...