Jump to content

Car respawner


djdennisjongsma

Recommended Posts

Hoi

Meestal als ik multiplayer speel dan zie ik mensen,

staan en dan respawnt er in eens een mooie of snelle auto naast hun.

heb heel internet al afgezocht maar kon niks vinden:P

kan iemand mij helpen hoe je dat doet?

groeten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Simpelweg het archief in een map uitpakken en de Carspawner van Alexander Blade openen. Dan kan je optioneel (wel heel handig) aan een bepaalde auto een hotkey geven. Als je GTA IV opstart, kan je dan doormiddel van die hotkey of te switchen naar het programma met ALT+TAB een auto spawnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je die installeren ?
Aangezien GTA IV op een PC met Vista standaard wordt gestart met Administrator rechten zal je deze carspawner op een PC met Vista dan ook moeten starten met Administrator rechten:

  • Maak eerst een snelkoppeling van de carspawner op je bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op die snelkoppeling en selecteer 'Eigenschappen'.
  • Klik op het tabblad 'Compatibiliteit' en vink onderaan het vakje aan waarachter "Dit programma als Administrator uitvoeren" staat.
  • Nog even de boel bevestigen met [Toepassen] en [OK] en je bent klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Ik bedoel vindt Rockstar het niet erg, zullen ze je account niet verbannen? Zo niet dan lijkt het me ook wel wat ^_^
Ik denk dat R* daar weinig tegen kan doen, niet elke carspawner is een toegevoegd script. Als het om een tool gaat wordt het al lastiger om dat tegen te gaan. Maar het lijkt me niet onmogelijk om modificaties uit te sluiten, zoals dat ook gaat bij SA-MP. Maar daar weet ik te weinig van. :$
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...