Jump to content

GTA4 is geen port


wesley123

Recommended Posts

En dat gezeik dat de Xbox AA heeft is fanboypraat die zeggen dan Xbox beter is als PS3. Als er echt 4/2x AA in zou zitten zou je geen kartels zien, en die zie je dik.

Ten eerste: ik ben GEEN Xbox fanboy. Dat ding heeft me zo veel ellende bezorgd(RROD's, bekraste CD's etc)

Maar de anti-aliasing is zeker wel te merken als je een goede kabel hebt. Als je met je goedkope composiet/component kabeltjes speelt heb je er idd niet veel aan, omdat het beeld toch dramatisch slecht is.

Maar als je met HDMI/VGA kabel speelt, op een goed scherm zie je wel degelijk dat er anti-aliasing is.

Link to comment
Delen op andere websites

En dat gezeik dat de Xbox AA heeft is fanboypraat die zeggen dan Xbox beter is als PS3. Als er echt 4/2x AA in zou zitten zou je geen kartels zien, en die zie je dik.

Ten eerste: ik ben GEEN Xbox fanboy. Dat ding heeft me zo veel ellende bezorgd(RROD's, bekraste CD's etc)

Maar de anti-aliasing is zeker wel te merken als je een goede kabel hebt. Als je met je goedkope composiet/component kabeltjes speelt heb je er idd niet veel aan, omdat het beeld toch dramatisch slecht is.

Maar als je met HDMI/VGA kabel speelt, op een goed scherm zie je wel degelijk dat er anti-aliasing is.

Gast, composiet is niet hetzelfde als component. Component is vijf kabels = HD kwaliteit. Composiet is 3 kabels = niet HD.

Daarnaast is HDMI hetzelfde als component, maar dan met alle kabels in één kabel.

En VGA is dus echt geen HD kwaliteit. Het wordt gebruikt voor computer monitoren en heeft dezelfde kwaliteit als composiet...

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

En dat gezeik dat de Xbox AA heeft is fanboypraat die zeggen dan Xbox beter is als PS3. Als er echt 4/2x AA in zou zitten zou je geen kartels zien, en die zie je dik.

Ten eerste: ik ben GEEN Xbox fanboy. Dat ding heeft me zo veel ellende bezorgd(RROD's, bekraste CD's etc)

Maar de anti-aliasing is zeker wel te merken als je een goede kabel hebt. Als je met je goedkope composiet/component kabeltjes speelt heb je er idd niet veel aan, omdat het beeld toch dramatisch slecht is.

Maar als je met HDMI/VGA kabel speelt, op een goed scherm zie je wel degelijk dat er anti-aliasing is.

[caps]DUDE, LEES EENS EEN PAAR POSTS TERUG, EN DAN ZIE JE DAT ER EEN ZOGENAAMDE P FILTER GEFORCEERD IS IN DE CONSOLE GAMES. NIETS GEEN ANTIALIASING, GEWOON STOMME GAUSSIAN BLUR DAT OOK METEEN VOOR DE DEPTH OF FIELD ZORGT DIE TROUWENS OOK FAKE IS[/caps]

:) Ik heb zelf een XBox 360 en ik haat dat ding niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...