Jump to content

GT5 Prologue

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een mooie Sig geprobeerd te maken, maar het is niet echt zoals ik had verwacht... :7 Zou iemand voor mij een mooie Sig willen maken? :)

Type: Signature & Avatar

Stijl: Strak

Grootte: De Signature moet 500x150 zijn, en de Avatar graag 64x64. ;) De toegestaande op dit forum dus.

Afbeelding: Ik heb geen goed plaatje gevonden, maar ik wil graag een Nissan GT-R van de game GT5 Prologue hebben. En als Avatar graag dit plaatje: Klik.

Tekst: GTA Haas (Graag de lettertype dat op de voorkant van het spel staat.)

Rand: 1 Px

Kleuren: Zwart, Grijs, Wit

Render (optioneel):

Extra (optioneel): Ik zou graag willen dat een professionele Signature maker de Sig voor mij maakt, en neem de tijd. En stop er ook leuke effecten in. :Y Succes. ;)

Geplaatst:

Denk dat hij beter is als die in je handtekening, ik hoop dat je tevreden bent, heb er goed me best op gedaan. :)

Autocopy.png

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt 2fast{0}, maakt niks uit dat je de Avatar morgen hier post. Ik wacht wel, en ik zou de tekst wel kleiner willen, en dat het linksboven word geplaatst. Bij voorbaat dank. _O_

@Hierboven:

Bedankt, maar dat hoefde niet hoor. Maar toch bedankt. ;)

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst: (bewerkt)
Bij deze

Autocopy-1.png

Nog 1:

Auto2.png

Woowww!!! :*D Super mooi, thanks!! _O_

Edit:

Topic kan dicht, 2fast{0} heeft een Sig van 150 KB gegeven. Hij maakt 'm straks even minder in KB's en stuurt 'm via PB. Op dit topic kan dus een slotje. ;)

Bewerkt: door GTA Haas
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...