Jump to content

Final Interview (kan ik niet uitspelen)


e-peen machine

Recommended Posts

Dag luitjes,

Ik heb recent GTA IV gekocht en het spel werkt prima op 1 missie na: Final Interview. Bij deze missie moet je via internet soliciteren, nadat Francis dit van je vraagt (met het doel een advocaat om te leggen). Ik soliciteer via internet, haal daarna direct een pak en krijg hierna een telefoontje van dat advocatenburo dat ik op solicitatiegesprek mag komen. De afspraak staat om 12:00.

Ik reis alvast naar het gebied waar ik moet zijn (The exchange) en daar ontvang ik nog eens een smsje van Francis dat ik wel moet denken dat ik een pak aan moet hebben en dat ik geen wapen moet vergeten, hierna gaat het icoontje van de kledingzaak knipperen. Ik heb al een pak, dus ik blijf wachten..wachten...wachten...wachten. Wtf tis al 2 uur en nog steeds niets te horen van de solicitatie. :ch:

Dus ik denk, mss is het wel een bug omdat het pak icoon knippert van te voren. Mss ziet de game niet dat ik al een pak heb, dus ik haal nog een pak als ik het berichtje van Francis krijg. Daarna wacht ik weer en wacht ik en wacht ik nog meer....

Nog steeds hetzelfde :zz:

Ik heb dus al op internet gezocht en vond DIT, maar dit lost niets voor mij op? Wat is het probleem? Want ik kan de missie niet uitspelen... :?

Daarna heb ik met een vriend gebeld en die zegt dat ik een zakelijk icoontje moet zien en dit moet de missie voorstellen, waar is dit icoontje???

Alvast bedankt voor de hulp.

Bewerkt: door e-peen machine
Link to comment
Delen op andere websites

Dag luitjes,

Ik heb recent GTA IV gekocht en het spel werkt prima op 1 missie na: Final Interview. Bij deze missie moet je via internet soliciteren, nadat Francis dit van je vraagt (met het doel een advocaat om te leggen). Ik soliciteer via internet, haal daarna direct een pak en krijg hierna een telefoontje van dat advocatenburo dat ik op solicitatiegesprek mag komen. De afspraak staat om 12:00.

Ik reis alvast naar het gebied waar ik moet zijn (The exchange) en daar ontvang ik nog eens een smsje van Francis dat ik wel moet denken dat ik een pak aan moet hebben en dat ik geen wapen moet vergeten, hierna gaat het icoontje van de kledingzaak knipperen. Ik heb al een pak, dus ik blijf wachten..wachten...wachten...wachten. Wtf tis al 2 uur en nog steeds niets te horen van de solicitatie. :ch:

Dus ik denk, mss is het wel een bug omdat het pak icoon knippert van te voren. Mss ziet de game niet dat ik al een pak heb, dus ik haal nog een pak als ik het berichtje van Francis krijg. Daarna wacht ik weer en wacht ik en wacht ik nog meer....

Nog steeds hetzelfde :zz:

Ik heb dus al op internet gezocht en vond DIT, maar dit lost niets voor mij op? Wat is het probleem? Want ik kan de missie niet uitspelen... :?

Daarna heb ik met een vriend gebeld en die zegt dat ik een zakelijk icoontje moet zien en dit moet de missie voorstellen, waar is dit icoontje???

Alvast bedankt voor de hulp.

als het goed is moet dat icon (soort poppetje , witte) zelfs al in je telefoon (orginizer) staan , en doe je de mission

wel op de goeie dag . soms zit er 1 of 2 dagen tussen , en suite is het zwarte pak met bruinen schoenen genoeg.

en soms om een paar uurtje door te spoelen ( via pay and spray ) voor elke keer 3 uurtje vooruit spoelen tot de gewenste tijd hoef je niet zo lang te wachten .....

Link to comment
Delen op andere websites

Hupla, weer een nieuwe derbij, namelijk ik ;) Ben je zeker dat je andere zaken ook hebt vervangen ? Het is niet enkel het pak, je moet ook zien dat je goede schoenen hebt, dat je geen bril aanhebt, etc etc. Ik heb ook een tijdje staan rondlopen tot het me duidelijk werd dat enkel zo een pak niet goed genoeg was en je moet dan ook een pak dragen met een das en zulke zaken.

Kben blij geregistreerd te zijn opp deze site ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hupla, weer een nieuwe derbij, namelijk ik ;) Ben je zeker dat je andere zaken ook hebt vervangen ? Het is niet enkel het pak, je moet ook zien dat je goede schoenen hebt, dat je geen bril aanhebt, etc etc. Ik heb ook een tijdje staan rondlopen tot het me duidelijk werd dat enkel zo een pak niet goed genoeg was en je moet dan ook een pak dragen met een das en zulke zaken.

Kben blij geregistreerd te zijn opp deze site ;)

idd je moet ook geen zonnenbril op hebben..dat was mijn probleem :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hupla, weer een nieuwe derbij, namelijk ik ;) Ben je zeker dat je andere zaken ook hebt vervangen ? Het is niet enkel het pak, je moet ook zien dat je goede schoenen hebt, dat je geen bril aanhebt, etc etc. Ik heb ook een tijdje staan rondlopen tot het me duidelijk werd dat enkel zo een pak niet goed genoeg was en je moet dan ook een pak dragen met een das en zulke zaken.

Kben blij geregistreerd te zijn opp deze site ;)

Geen zonnebril, HAHAHAHA. Meen je niet... en een das :schater: Ok ik ga het ff weer opnieuw proberen :)

Edit: Ok net opnieuw gedaan en ik heb nu een zwart pak, met stropdas en bruine schoenen. Geen bril. Nog steeds geen missie. Ik denk dat ik eens ga afwachten totdat ik een nieuwe afspraak aangeboden krijgen en tot die tijd houd ik gewoon deze kleren aan, dan weet ik zeker dat het niet aan mij ligt als het weer niet werkt.

Bewerkt: door e-peen machine
Link to comment
Delen op andere websites

Hupla, weer een nieuwe derbij, namelijk ik ;) Ben je zeker dat je andere zaken ook hebt vervangen ? Het is niet enkel het pak, je moet ook zien dat je goede schoenen hebt, dat je geen bril aanhebt, etc etc. Ik heb ook een tijdje staan rondlopen tot het me duidelijk werd dat enkel zo een pak niet goed genoeg was en je moet dan ook een pak dragen met een das en zulke zaken.

Kben blij geregistreerd te zijn opp deze site ;)

Bril kan je wel op, maar geen zonnebril, normale bril staat intelligent en kun je dus wel gewoon op.

Link to comment
Delen op andere websites

Hupla, weer een nieuwe derbij, namelijk ik ;) Ben je zeker dat je andere zaken ook hebt vervangen ? Het is niet enkel het pak, je moet ook zien dat je goede schoenen hebt, dat je geen bril aanhebt, etc etc. Ik heb ook een tijdje staan rondlopen tot het me duidelijk werd dat enkel zo een pak niet goed genoeg was en je moet dan ook een pak dragen met een das en zulke zaken.

Kben blij geregistreerd te zijn opp deze site ;)

Bril kan je wel op, maar geen zonnebril, normale bril staat intelligent en kun je dus wel gewoon op.

Sollicitanten met een oogafwijking waardoor ze een zonnenbril moeten dragen worden dus zwaar gediscrimineerd in GTA 4 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...