Jump to content

hoe stunt jump 48 halen?

ditmar154

Recommended Posts

weet iemand waar en hoe je stunt jump 48 moet halen

als je filmpje van youtube hebt is helemala geweldig

voor die stunt moet het dak op met een dirtbike (crosmoter), via die smalle gang de trap rond het gebouw dan 2 mini jump om hoger op te komen dan uitkijke voor de cop op het dak dan de eerst jump van dat dak af en snel doorna die volgend jump over het hek heen uitkijke met die mission krijg je al gelijk 4 sterren. en alleen die cop op het dak neer knallen anders gaan je sterren nog sneller omhoog is enige pittig jump in het spel waar politie bescherming omheen zit en die lage jump geld niet alleen die op het dak maar die lage jump is om te ontsnappen uit dat gedeelte

Bewerkt: door Medal_Crusader
Delen op andere websites

Je pakt een goede motor, bijv. een FCR-900 die kan je vinden bij de Biking School in Las Venturas. Het is vlakbij het vliegveld, en tegenover het vliegveld is een snelweg. En naast die snelweg is de Biking School, je moet volgens mij daar alles goud hebben. Dan staat de FCR-900 en andere motoren voor de deur zoals de NRG-500. Pak een van die twee, ga een eindje van de stuntjump wegstaan. En geef vol gas, dan zal ie wel moeten lukken. :Y

Delen op andere websites

Je pakt een goede motor, bijv. een FCR-900 die kan je vinden bij de Biking School in Las Venturas. Het is vlakbij het vliegveld, en tegenover het vliegveld is een snelweg. En naast die snelweg is de Biking School, je moet volgens mij daar alles goud hebben. Dan staat de FCR-900 en andere motoren voor de deur zoals de NRG-500. Pak een van die twee, ga een eindje van de stuntjump wegstaan. En geef vol gas, dan zal ie wel moeten lukken. :Y

eeeh dit gat over stunt jump 48 uit VI niet SA

Delen op andere websites

heeft iemand ook een filmpje dat zou wel heel handig zijn

http://nl.youtube.com/watch?v=zOOKMydHHeo

Voilá! ^_^

Je kan dit YouTube filmpje trouwens ook in HD bekijken! Klik erop en wacht even tot het film helemaal geladen is, anders kan het misschien wat gaan stotteren. Dan krijg je echt goede kwaliteit!

Bewerkt: door paul007
Delen op andere websites

Voilá! ^_^

Je kan dit YouTube filmpje trouwens ook in HD bekijken! Klik erop en wacht even tot het film helemaal geladen is, anders kan het misschien wat gaan stotteren. Dan krijg je echt goede kwaliteit!

eeh die bedoel ik niet

kijk eens op wikigta

die 48 bedoel ik

Delen op andere websites

Voilá! ^_^

Dat is Stunt Jump 48 volgens de map van GTA4.net, ik denk dat de topicstarter Stunt Jump 48 volgens de map van WikiGTA wil.

De goede stunt jump kan je

vinden. Maar aangezien je daar niet ziet hoe je erop moet komen raad ik je aan om eens naar dit filmpje (bij 14:40) te kijken. Bewerkt: door Hanneswasco
Delen op andere websites

Voilá! ^_^

paul heb je ook een iets duidlijker filmpje

heb van deze gast de jump a gevonden maar ik wil iets meet daar voor al zien

Delen op andere websites

Voilá! ^_^

paul heb je ook een iets duidlijker filmpje

heb van deze gast de jump a gevonden maar ik wil iets meet daar voor al zien

Ik denk dat Hanneswasco het juiste filmpje heeft gevonden. Alleen per ongeluk dezelfde link in zijn reactie heeft neergezet. Ik kan het filmpje niet vinden. Misschien kan Hanneswasco hier nog een keer op reageren met het juiste filmpje :)

Ik bedoel hierbij het tweede filmpje waar hij zegt dat je bij 14:40 van het filmpje moet kijken. De tweede dus.

paul007

Bewerkt: door paul007
Delen op andere websites

Ik denk dat Hanneswasco het juiste filmpje heeft gevonden. Alleen per ongeluk dezelfde link in zijn reactie heeft neergezet. Ik kan het filmpje niet vinden. Misschien kan Hanneswasco hier nog een keer op reageren met het juiste filmpje :)

Ik bedoel hierbij het tweede filmpje waar hij zegt dat je bij 14:40 van het filmpje moet kijken. De tweede dus.

paul007

Inderdaad, verkeerde link gegeven, ik bedoelde dus deze link.

Delen op andere websites

nog een keer voor die jump

je begint via die ingang waar die 2 agent op wacht staan gewoon door heen racen naar achter via het small gang naar achter gelijk zie je die trap er oprijden soms lopen er mensen in de weg gewoon doorheen racen rond het gebouw

dan kom je 2 mini jump tegen die naar boven gaan zodra boven aangekomen staat er 1 agent soms ren tie weg soms niet je crossmotor zo goed krijgen dan je van last hoge jump van dat dak af kan springen zo naar de lage jump om te ontsnappen , verder is alles wat in me vorige verhaal stond ..

voor die stunt moet het dak op met een dirtbike (crosmoter), via die smalle gang de trap rond het gebouw dan 2 mini jump om hoger op te komen dan uitkijke voor de cop op het dak dan de eerst jump van dat dak af en snel doorna die volgend jump over het hek heen uitkijke met die mission krijg je al gelijk 4 sterren. en alleen die cop op het dak neer knallen anders gaan je sterren nog sneller omhoog is enige pittig jump in het spel waar politie bescherming omheen zit en die lage jump geld niet alleen die op het dak maar die lage jump is om te ontsnappen uit dat gedeelte

Delen op andere websites

paul007

Inderdaad, verkeerde link gegeven, ik bedoelde dus deze link.

hanneswasco egt heel erg bedankt voor filmpje ........

...... nu nog ff proberen :ch:

mar ook alle andere mensen alvast bedankt

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...