ditmar154 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) weet iemand waar en hoe je stunt jump 48 moet halen als je filmpje van youtube hebt is helemala geweldig EDIT: http://nl.wikigta.org/wiki/Stunt_jumps_%28GTA_IV%29 de 48 hier op geen andere Bewerkt: 17 januari 2009 door ditmar154 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) weet iemand waar en hoe je stunt jump 48 moet halenals je filmpje van youtube hebt is helemala geweldig voor die stunt moet het dak op met een dirtbike (crosmoter), via die smalle gang de trap rond het gebouw dan 2 mini jump om hoger op te komen dan uitkijke voor de cop op het dak dan de eerst jump van dat dak af en snel doorna die volgend jump over het hek heen uitkijke met die mission krijg je al gelijk 4 sterren. en alleen die cop op het dak neer knallen anders gaan je sterren nog sneller omhoog is enige pittig jump in het spel waar politie bescherming omheen zit en die lage jump geld niet alleen die op het dak maar die lage jump is om te ontsnappen uit dat gedeelte Bewerkt: 17 januari 2009 door Medal_Crusader Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Je pakt een goede motor, bijv. een FCR-900 die kan je vinden bij de Biking School in Las Venturas. Het is vlakbij het vliegveld, en tegenover het vliegveld is een snelweg. En naast die snelweg is de Biking School, je moet volgens mij daar alles goud hebben. Dan staat de FCR-900 en andere motoren voor de deur zoals de NRG-500. Pak een van die twee, ga een eindje van de stuntjump wegstaan. En geef vol gas, dan zal ie wel moeten lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Je pakt een goede motor, bijv. een FCR-900 die kan je vinden bij de Biking School in Las Venturas. Het is vlakbij het vliegveld, en tegenover het vliegveld is een snelweg. En naast die snelweg is de Biking School, je moet volgens mij daar alles goud hebben. Dan staat de FCR-900 en andere motoren voor de deur zoals de NRG-500. Pak een van die twee, ga een eindje van de stuntjump wegstaan. En geef vol gas, dan zal ie wel moeten lukken. eeeh dit gat over stunt jump 48 uit VI niet SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 heeft iemand ook een filmpje dat zou wel heel handig zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) heeft iemand ook een filmpje dat zou wel heel handig zijn http://nl.youtube.com/watch?v=zOOKMydHHeo Voilá! Je kan dit YouTube filmpje trouwens ook in HD bekijken! Klik erop en wacht even tot het film helemaal geladen is, anders kan het misschien wat gaan stotteren. Dan krijg je echt goede kwaliteit! Bewerkt: 17 januari 2009 door paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 heeft iemand ook een filmpje dat zou wel heel handig zijn http://nl.youtube.com/watch?v=zOOKMydHHeo Voilá! Je kan dit YouTube filmpje trouwens ook in HD bekijken! Klik erop en wacht even tot het film helemaal geladen is, anders kan het misschien wat gaan stotteren. Dan krijg je echt goede kwaliteit! eeh die bedoel ik niet kijk eens op wikigta die 48 bedoel ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) heeft iemand ook een filmpje dat zou wel heel handig zijn http://nl.youtube.com/watch?v=zOOKMydHHeo Voilá! Dat is Stunt Jump 48 volgens de map van GTA4.net, ik denk dat de topicstarter Stunt Jump 48 volgens de map van WikiGTA wil. De goede stunt jump kan je vinden. Maar aangezien je daar niet ziet hoe je erop moet komen raad ik je aan om eens naar dit filmpje (bij 14:40) te kijken. Bewerkt: 17 januari 2009 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 heeft iemand ook een filmpje dat zou wel heel handig zijn http://nl.youtube.com/watch?v=zOOKMydHHeo Voilá! Je kan dit YouTube filmpje trouwens ook in HD bekijken! Klik erop en wacht even tot het film helemaal geladen is, anders kan het misschien wat gaan stotteren. Dan krijg je echt goede kwaliteit! paul heb je ook een iets duidlijker filmpje heb van deze gast de jump a gevonden maar ik wil iets meet daar voor al zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) heeft iemand ook een filmpje dat zou wel heel handig zijn http://nl.youtube.com/watch?v=zOOKMydHHeo Voilá! Je kan dit YouTube filmpje trouwens ook in HD bekijken! Klik erop en wacht even tot het film helemaal geladen is, anders kan het misschien wat gaan stotteren. Dan krijg je echt goede kwaliteit! paul heb je ook een iets duidlijker filmpje heb van deze gast de jump a gevonden maar ik wil iets meet daar voor al zien Ik denk dat Hanneswasco het juiste filmpje heeft gevonden. Alleen per ongeluk dezelfde link in zijn reactie heeft neergezet. Ik kan het filmpje niet vinden. Misschien kan Hanneswasco hier nog een keer op reageren met het juiste filmpje Ik bedoel hierbij het tweede filmpje waar hij zegt dat je bij 14:40 van het filmpje moet kijken. De tweede dus. paul007 Bewerkt: 17 januari 2009 door paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Ik denk dat Hanneswasco het juiste filmpje heeft gevonden. Alleen per ongeluk dezelfde link in zijn reactie heeft neergezet. Ik kan het filmpje niet vinden. Misschien kan Hanneswasco hier nog een keer op reageren met het juiste filmpje Ik bedoel hierbij het tweede filmpje waar hij zegt dat je bij 14:40 van het filmpje moet kijken. De tweede dus. paul007 Inderdaad, verkeerde link gegeven, ik bedoelde dus deze link. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 nog een keer voor die jump je begint via die ingang waar die 2 agent op wacht staan gewoon door heen racen naar achter via het small gang naar achter gelijk zie je die trap er oprijden soms lopen er mensen in de weg gewoon doorheen racen rond het gebouw dan kom je 2 mini jump tegen die naar boven gaan zodra boven aangekomen staat er 1 agent soms ren tie weg soms niet je crossmotor zo goed krijgen dan je van last hoge jump van dat dak af kan springen zo naar de lage jump om te ontsnappen , verder is alles wat in me vorige verhaal stond .. voor die stunt moet het dak op met een dirtbike (crosmoter), via die smalle gang de trap rond het gebouw dan 2 mini jump om hoger op te komen dan uitkijke voor de cop op het dak dan de eerst jump van dat dak af en snel doorna die volgend jump over het hek heen uitkijke met die mission krijg je al gelijk 4 sterren. en alleen die cop op het dak neer knallen anders gaan je sterren nog sneller omhoog is enige pittig jump in het spel waar politie bescherming omheen zit en die lage jump geld niet alleen die op het dak maar die lage jump is om te ontsnappen uit dat gedeelte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Ik denk dat Hanneswasco het juiste filmpje heeft gevonden. Alleen per ongeluk dezelfde link in zijn reactie heeft neergezet. Ik kan het filmpje niet vinden. Misschien kan Hanneswasco hier nog een keer op reageren met het juiste filmpje Ik bedoel hierbij het tweede filmpje waar hij zegt dat je bij 14:40 van het filmpje moet kijken. De tweede dus. paul007 Inderdaad, verkeerde link gegeven, ik bedoelde dus deze link. hanneswasco egt heel erg bedankt voor filmpje ........ ...... nu nog ff proberen mar ook alle andere mensen alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 mensen ik heb hem gehaald !!!!!!!!!!! was wel heel egr klote heb hem zkr 10 keer geprobeert :S maar tog wel gehaald iedereen bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.