MrKooKie Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Bewerkt: 18 januari 2009 door MrKooKie Reageren
MrKooKie Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Update + bump. Reageren
Jay; Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Zien er allemaal goed uit voor iemand die net met Photoshop is begonnen. Ik ben blij dat je je best doet om vooruitgang te boeken. Je probeert nieuwe dingen uit maar ik vind dat je stijl hetzelfde blijft en dat vind ik jammer. Probeer ten eerste andere maten te gebruiken dan enkel deze. Volg daarna rustig wat tutorials. Zo leer je langzaam nieuwe effecten en technieken kennen als C4D's, belichting en tenslotte de simpele gradient maps, photofilters etc. Allemaal dingen waar je misschien nog niet helemaal achter bent gekomen. Ziet er goed uit hoor, echt waar. Je hebt nog wel een lange weg te gaan. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Thanks voor de tips! Ik ben inderdaad zo'n beetje de hele tutorial lijst aan het afgaan, en heb al een paar leuke dingen ondekt. Maar ik heb nog een lange weg te gaan inderdaad! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.