Pmixer Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Ik heb een paar vragen. 1. ik heb cleo3 auto installer gedownload en geinstalleerd en ineens doet heel mijn gta het niet meer.. maar zodara ik alles heb verweiderd wel weer o.O 2. ik heb dus nu ook de gewone cleo3 gedownload en geinstalleerd en die doet het OOK nie o.O ik heb wel gemod bijna alle autos enzo.. alleeeeeeen,, nu wil ik cleo mods installeren wand ik heb een mod gedownload wan wangCars en dan komt er een verdieping boven op me meer auto's en daar heb je cleo voor nodig! 3. Ik heb al een tijd geleden rimms gemod.. alleen ze doen het alleen maar in TransFender en niet in WheelsArchAngels Wie kan Mij helpen? Pmixer Youtube: Gtamodding1 Edit: Je mag me ook Pmmen maar misschien handig als je het hier zet Bewerkt: 17 januari 2009 door Pmixer Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Heb je je SA misschien gedowngrade naar V1? Die patch werkt namenlijk niet goed samen met CLEO3. Je moet daarvoor een compact gta_sa.exe voor downloaden. Het staat allemaal in mijn tutorial over Cleo3. Reageren
Pmixer Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Ik heb alles van cleo geinstalleerd. maar hij gaat niet verder dan dit scherm: Ik upload mijn mappen zo wel even anders 1. 2. 3. Bewerkt: 17 januari 2009 door Pmixer Reageren
PSP Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 dit is bij mij gebeurd na het installeren van een CLEO mod (ik moest ok dingen wijzigen in hud.txd misschien is daar het probleem, hoewel ik nochtans de readme gevolgd heb Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) *screen* dit is bij mij gebeurd na het installeren van een CLEO mod (ik moest ok dingen wijzigen in hud.txd misschien is daar het probleem, hoewel ik nochtans de readme gevolgd heb Zet die oude bestanden in de hud.txd weer terug. Dan werkt het waarschijnlijk weer. Bewerkt: 23 februari 2009 door Flashingdemon666 Reageren
PSP Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 *screen* dit is bij mij gebeurd na het installeren van een CLEO mod (ik moest ok dingen wijzigen in hud.txd misschien is daar het probleem, hoewel ik nochtans de readme gevolgd heb Zet die oude bestanden in de hud.txd weer terug. Dan werkt het waarschijnlijk weer. ik moest niks vervangen, alleen files bijplaatsen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.