Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een paar vragen.

1. ik heb cleo3 auto installer gedownload en geinstalleerd en ineens doet heel mijn gta het niet meer.. maar zodara ik alles heb verweiderd wel weer o.O

2. ik heb dus nu ook de gewone cleo3 gedownload en geinstalleerd en die doet het OOK nie o.O

ik heb wel gemod bijna alle autos enzo.. alleeeeeeen,, nu wil ik cleo mods installeren wand ik heb een mod gedownload wan wangCars en dan komt er een verdieping boven op me meer auto's en daar heb je cleo voor nodig!

3. Ik heb al een tijd geleden rimms gemod.. alleen ze doen het alleen maar in TransFender en niet in WheelsArchAngels

Wie kan Mij helpen?

Pmixer

Youtube: Gtamodding1

Edit:

Je mag me ook Pmmen maar misschien handig als je het hier zet ;)

Bewerkt: door Pmixer
Geplaatst:

Heb je je SA misschien gedowngrade naar V1? Die patch werkt namenlijk niet goed samen met CLEO3. Je moet daarvoor een compact gta_sa.exe voor downloaden. Het staat allemaal in mijn tutorial over Cleo3.

Ik heb alles van cleo geinstalleerd.

maar hij gaat niet verder dan dit scherm:

2i8fxfl.jpg

Ik upload mijn mappen zo wel even anders

1.

2cxyj39.jpg

2.

37tz4.jpg

3.

dzt1rr.jpg

Bewerkt: door Pmixer
  • 1 maand later...
Geplaatst:

post-5509-1235386442_thumb.jpg

dit is bij mij gebeurd na het installeren van een CLEO mod (ik moest ok dingen wijzigen in hud.txd misschien is daar het probleem, hoewel ik nochtans de readme gevolgd heb

*screen*

dit is bij mij gebeurd na het installeren van een CLEO mod (ik moest ok dingen wijzigen in hud.txd misschien is daar het probleem, hoewel ik nochtans de readme gevolgd heb

Zet die oude bestanden in de hud.txd weer terug. Dan werkt het waarschijnlijk weer.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Geplaatst:
*screen*

Zet die oude bestanden in de hud.txd weer terug. Dan werkt het waarschijnlijk weer.

ik moest niks vervangen, alleen files bijplaatsen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...