Flitskikker Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Zou iemand voor mij de missie "No Way on the Subway" van Ray Boccino op de PC willen uitspelen voor mij? Na 5 kogels op de eerste biker te hebben gelost, valt hij er dood vanaf. Maar als ik 2 magazijnen op de andere afvuur, gebeurt dit niet! Vervolgens rijdt hij de metrobaan in, waardoor ik opeens van 5 FPS naar 20 ga, en ik de motor niet meer kan besturen. nowaysubway.rar Cheaten mag. Alvast bedankt! Mvg, Flitskikker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chan_Young Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Ik zou hem graag voor je doen maar mn Winrar werkt niet mee. Zegt dat de file Currupted is... en nog zo'n error blah blah. Unexpected end of Archive Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) No Way on the Subway -- Mission Passed! Beloning: $9500,= Savegame: Installeren van deze savegame: Pak dit bestandje uit met WinRAR en zet het in de map user_e00004997e048bd3 wat je kan vinden in: Vista: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e00004997e048bd3 XP: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames Bewerkt: 23 januari 2009 door Hanneswasco Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2009 IEMAND DIE M ALSNOG WERKEND KAN UPLOADEN? Bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts