-Trix- Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Type:signature en avatar Stijl:game's en console Grootte: De normaale groote van signature en avatar Afbeelding: een xbox360,call of duty world at war en gta iv Tekst:kaj-killer ergens in de hoek Rand: mag de maker kiezen Kleuren: iets met groen Render (optioneel):- Extra (optioneel):maak er iest moois van + ik ben geduldig mvg kaj-killer Bewerkt: 17 januari 2009 door kaj-killer
Galiorix Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik heb al een signature gemaakt:
-Trix- Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik heb al een signature gemaakt: die is mooi maar kun je een plaatje van call of duty world at war het liefste sgt reznov
Galiorix Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 die is mooi maar kun je een plaatje van call of duty world at war het liefste sgt reznov Heb je misschien een plaatje, ik kan niet echt goede vinden... :$ Ik wil trouwens ook wel je avatar maken maar met alle 3 die dingen erin wordt het te druk, dus wat moet er in komen?
-Trix- Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 die is mooi maar kun je een plaatje van call of duty world at war het liefste sgt reznov Heb je misschien een plaatje, ik kan niet echt goede vinden... :$ Ik wil trouwens ook wel je avatar maken maar met alle 3 die dingen erin wordt het te druk, dus wat moet er in komen? gho doe maar aleen de xbox 360 voor de avatar en eh doe anders maar in plaats van sgt reznov gewoon een plaatje van een flamethrower gewoon google afbeeldingen call of duty world at war
Forumrunner Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 die is mooi maar kun je een plaatje van call of duty world at war het liefste sgt reznov Heb je misschien een plaatje, ik kan niet echt goede vinden... :$ Ik wil trouwens ook wel je avatar maken maar met alle 3 die dingen erin wordt het te druk, dus wat moet er in komen? gho doe maar aleen de xbox 360 voor de avatar en eh doe anders maar in plaats van sgt reznov gewoon een plaatje van een flamethrower gewoon google afbeeldingen call of duty world at war Je moet duidelijk praten, Want zo heb je wel heeeeel lange zinnen. Gebruik punten, Comma's, En typ rustig. Want volgens mij is het zo voor Galiorix moeilijk te snappen.
-Trix- Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 die is mooi maar kun je een plaatje van call of duty world at war het liefste sgt reznov Heb je misschien een plaatje, ik kan niet echt goede vinden... :$ Ik wil trouwens ook wel je avatar maken maar met alle 3 die dingen erin wordt het te druk, dus wat moet er in komen? gho doe maar aleen de xbox 360 voor de avatar en eh doe anders maar in plaats van sgt reznov gewoon een plaatje van een flamethrower gewoon google afbeeldingen call of duty world at war Je moet duidelijk praten, Want zo heb je wel heeeeel lange zinnen. Gebruik punten, Comma's, En typ rustig. Want volgens mij is het zo voor Galiorix moeilijk te snappen. jaja het is goed hoor galiorix zal het wel zeggen als ie het niet verstaat
Forumrunner Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Je moet het niet als kritiek zien, Maar als tip.
-Trix- Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 dank je mag gesloten worden
-Trix- Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Und wir haben: Und: erm het forum zegt dat het te groot is.
Galiorix Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Dit: en dit: zou beter moeten zijn.. Bewerkt: 2 februari 2009 door Galiorix
Recommended Posts