Jump to content

signature+avatar

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type:signature en avatar

Stijl:game's en console

Grootte: De normaale groote van signature en avatar

Afbeelding: een xbox360,call of duty world at war en gta iv

Tekst:kaj-killer ergens in de hoek

Rand: mag de maker kiezen

Kleuren: iets met groen

Render (optioneel):-

Extra (optioneel):maak er iest moois van + ik ben geduldig

mvg kaj-killer :cya:

Bewerkt: door kaj-killer
Geplaatst:
Ik heb al een signature gemaakt:

kaj.jpg

die is mooi maar kun je een plaatje van call of duty world at war het liefste sgt reznov

Geplaatst:
die is mooi maar kun je een plaatje van call of duty world at war het liefste sgt reznov

Heb je misschien een plaatje, ik kan niet echt goede vinden... :$ Ik wil trouwens ook wel je avatar maken maar met alle 3 die dingen erin wordt het te druk, dus wat moet er in komen?

Geplaatst:

Heb je misschien een plaatje, ik kan niet echt goede vinden... :$ Ik wil trouwens ook wel je avatar maken maar met alle 3 die dingen erin wordt het te druk, dus wat moet er in komen?

gho doe maar aleen de xbox 360 voor de avatar en eh doe anders maar in plaats van sgt reznov gewoon een plaatje van een flamethrower gewoon google afbeeldingen call of duty world at war

Geplaatst:

gho doe maar aleen de xbox 360 voor de avatar en eh doe anders maar in plaats van sgt reznov gewoon een plaatje van een flamethrower gewoon google afbeeldingen call of duty world at war

Je moet duidelijk praten, Want zo heb je wel heeeeel lange zinnen. Gebruik punten, Comma's, En typ rustig. Want volgens mij is het zo voor Galiorix moeilijk te snappen.

Geplaatst:

Je moet duidelijk praten, Want zo heb je wel heeeeel lange zinnen. Gebruik punten, Comma's, En typ rustig. Want volgens mij is het zo voor Galiorix moeilijk te snappen.

jaja het is goed hoor galiorix zal het wel zeggen als ie het niet verstaat

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Dit:

signaturecopy-1.jpg

en dit:

kajavacopy-1.png

zou beter moeten zijn.. ^_^

Bewerkt: door Galiorix
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...