Medal_Crusader Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 in de game Katt Williams , nu komt (is er al ) een comedy show Katt Williams Presents - Katthouse Comedy 2009 (dvd) Melanie Comarcho........... : ....................Herself Red Grant.................. : ....................Himself Luenell.................... : ....................Herself Katt Williams.............. : ....................Himself Kwam de avi tegen en dach misschien zijn er paar wel gek op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 ...wat heeft dit met GTA te maken? of ben ik nou dom? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 ...wat heeft dit met GTA te maken? of ben ik nou dom? Beetje maar. Katt Williams is volgens mij die comedy gozer die optreed in de Comedy Club in Algonquin. Die bruine man met dat hoedje waar hij vertelt over het oversteken in LC, echt grappig. ------------- 'Je kwam de avi tegen en misschien zijn er wel een paar gek op' Ok, en wat is nou je doel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 maar het heeft toch niks te maken met gta dat ie ze komedyshow uitbrengt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 ik snap het ook niet, dit hoort eerder in lifestyle ergens aangezien deze dvd niks met gta4 te maken heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 ...wat heeft dit met GTA te maken? of ben ik nou dom? Beetje maar. Katt Williams is volgens mij die comedy gozer die optreed in de Comedy Club in Algonquin. Die bruine man met dat hoedje waar hij vertelt over het oversteken in LC, echt grappig. ------------- 'Je kwam de avi tegen en misschien zijn er wel een paar gek op' Ok, en wat is nou je doel? Oh, wist het niet heb Algonquin nog niet vrijgespeeld dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.