Jump to content

Sprunk fabriek: geest


Twister24

Recommended Posts

Hey,

Ik had van vrienden gehoord, op websited gelezen en op vele Youtube© gezien dat er in de Sprunk fabriek een geest zat.

Ik was een beetje op onderzoek uitgegaan en toen ik op het dak stond, hoorde ik iemand zeggen: "Pleeeeeeeeeeeeazzzzeee leeeeeeeeeeeeeavvveee..."

Met een heel raar stemmetje.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden/zien/horen.

Hier de locatie van de Sprunk fabriek.

Twister24 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    15

  • wesley123

    10

  • Dieko

    9

  • Sentasi

    6

Top Posters In This Topic

Ik weet niet of er een club in de buurt is. Zo ja, dan is het waarschijnlijk een bewaker die dat roept. Tot nu toe is er niet officieel bewezen dat er een geest rondloopt in Liberty City, dat zal waarschijnlijk ook nooit zo zijn. Allemaal aandachttrekkerij door mensen op het internet, net zoals dat met San Andreas het geval was.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat ik het geloof hoor, maar ff iets raars, er staar toch echt als je ondertitteling (ofzo) aan hebt staan, pleeeeeeaaazzzeee leeeeeeeeaaavvveeee, iemand zegt het ook zo, zou een bewaker het zo bang achtig vragen?

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat ik het geloof hoor, maar ff iets raars, er staar toch echt als je ondertitteling (ofzo) aan hebt staan, pleeeeeeaaazzzeee leeeeeeeeaaavvveeee, iemand zegt het ook zo, zou een bewaker het zo bang achtig vragen?

Buiten missies wordt er haast nooit ondertiteling getoond. Je ziet bijvoorbeeld geen ondertiteling als Niko een hamburger of een hotdog bestelt. Ook gesprekken van voorbijgangers worden niet ondertiteld. Het lijkt me sterk dat 'Please leave', of het nu een zwerver, bewaker of een geest is die het zegt, wél ondertiteld wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

jahd dat zegt een bewaker die ergens onderaan de sprunk fabriek staat

egt heel vaag heb die gast nog maar 1 keer gezien in me eigen game

heb het daar na nog eens geprobeert maar toe was die weg maar ik hoorde nog wel iemand dingen zeggen

ps : hij kwam ook eens gwn naar me toe lopen en ging met me vegten :S

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig was ik dit ook even aan het onderzoeken.

Op een gegeven moment hoorde ik 'You should get outta here' + het werd ondertiteld. Waarschijnlijk een of andere rivaal.

Dit heb ik wel vaker. Laatst nog in Bohan op m'n crossmotor toen ik op een binnenplein mensen beschoot, de plolitie kwam toen ook. Later nog een soortgelijk bericht.

Link to comment
Delen op andere websites

onnodig topic, het is al lang bewezen dat het een fout gespawnde bewaker van honkers is.

Dat ze please leave enzo zeggen komt omdat je een wapen draagt, hetzelfde zeggen de bewakers bij strip clubs namelijk ook. Dat het nou zo 'geestachtig' klinkt komt omdat je het in je hoofd hebt dat er een geest is, wat dus niet zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

onnodig topic, het is al lang bewezen dat het een fout gespawnde bewaker van honkers is.

Dat ze please leave enzo zeggen komt omdat je een wapen draagt, hetzelfde zeggen de bewakers bij strip clubs namelijk ook. Dat het nou zo 'geestachtig' klinkt komt omdat je het in je hoofd hebt dat er een geest is, wat dus niet zo is.

Effe twee dingen...

1. Wat als je geen wapen draagt (of is je hand nu ook een wapen :S)

2. En wat als je geen geest in je hoofd hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...