Dieko Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) het bewijs is simpel als je door het raampje kijkt bij de oude sprunk fabriek zie je zo een man af rennen van honkers.en als je in honkers schiet.zie je PRECIES de zelfde ondertiteling als de zogenaamde sprunk bewaker. En toch is het niet zo. Het bewijs is al bijna klaar Bewerkt: 18 januari 2009 door Dieko Reageren
Think Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 het bewijs is simpel als je door het raampje kijkt bij de oude sprunk fabriek zie je zo een man af rennen van honkers.en als je in honkers schiet.zie je PRECIES de zelfde ondertiteling als de zogenaamde sprunk bewaker. En toch is het niet zo. Het bewijs is al bijna klaar Het is waarschijnlijk die bewaker ,die je eerst hebt vermoord, die verkeerd is gespawnd. Reageren
the_dan Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 of R* doet dat juist expres zodat mensen dit soort topics maken en dan kan R* lekker lachen (en dan heb ik weer eem mythe gemaakt ) Reageren
ikt Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Verklaar dan dat het achter het politiebureau in Noord-Algonquin ook spookt als je geen geweld aan het gebruiken bent, maar op je NRG zit en langs een zwerver rijdt, en als je over hem rijdt, het zinnetje opeens wordt afgebroken? Gewoon een foutje van R*, misschien wilden ze alle tekst ondertitelen, maar hebben ze het toch niet gedaan omdat je soms tientallen mensen tegelijk hoort praten. Jullie hardhoofden zullen het wel merken als er een texttool voor gebruikte zinnen in GTA IV komt. Reageren
Dieko Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Verklaar dan dat het achter het politiebureau in Noord-Algonquin ook spookt als je geen geweld aan het gebruiken bent, maar op je NRG zit en langs een zwerver rijdt, en als je over hem rijdt, het zinnetje opeens wordt afgebroken? Gewoon een foutje van R*, misschien wilden ze alle tekst ondertitelen, maar hebben ze het toch niet gedaan omdat je soms tientallen mensen tegelijk hoort praten. Jullie hardhoofden zullen het wel merken als er een texttool voor gebruikte zinnen in GTA IV komt. Ik ben daar geweest en er is niks daar. Moet je in de avond komen? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) het bewijs is simpel als je door het raampje kijkt bij de oude sprunk fabriek zie je zo een man af rennen van honkers.en als je in honkers schiet.zie je PRECIES de zelfde ondertiteling als de zogenaamde sprunk bewaker. En toch is het niet zo. Het bewijs is al bijna klaar Gebruik je nou nog die stomme autoplay code. Bewerkt: 18 januari 2009 door End Of The Riot Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 ben jij gewoon traag van begrip? Die tekst zegt alleen al genoeg. Als je een strip club bewaker aanvalt of met wapens naar binnen lopen zeggen ze dezelfde teksten. Geen grapjes hierover! Want dat ben ik. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Een geest? Is dit niet weer gewoon pure onzin? Denk aan "Big foot", "het meisje uit de TV". Allemaal onzin, ook dit is (denk ik) weer onzin.. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Wat is het Meisje van de TV? Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 I rest my case...Als die 'geest' zo echt is, waarom zijn er dan geen bewijzen? Alle bewijzen die gemaakt zijn lijden uiteindelijk naar een bewaker. Okee! Kijk jij nou te weinig TV?! Ofso Je weet toch wel dat geesten onzichtbaar zijn. 3 hoeraatjes voor degene die bewijs heeft ( hoe gaat dat nou, je kan hem toch niet zien) :7 :7 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik ben er net geweest niks gevonden, niks gehoord, niks gezien. Reageren
ikt Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Verklaar dan dat het achter het politiebureau in Noord-Algonquin ook spookt als je geen geweld aan het gebruiken bent, maar op je NRG zit en langs een zwerver rijdt, en als je over hem rijdt, het zinnetje opeens wordt afgebroken? Gewoon een foutje van R*, misschien wilden ze alle tekst ondertitelen, maar hebben ze het toch niet gedaan omdat je soms tientallen mensen tegelijk hoort praten. Jullie hardhoofden zullen het wel merken als er een texttool voor gebruikte zinnen in GTA IV komt. Ik ben daar geweest en er is niks daar. Moet je in de avond komen? Ik was er om 13:00 ofzo. In ieder geval, de zon stond recht boven me. Andere mensen hebben het ook op andere plekken. Reageren
Dieko Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Verklaar dan dat het achter het politiebureau in Noord-Algonquin ook spookt als je geen geweld aan het gebruiken bent, maar op je NRG zit en langs een zwerver rijdt, en als je over hem rijdt, het zinnetje opeens wordt afgebroken? Gewoon een foutje van R*, misschien wilden ze alle tekst ondertitelen, maar hebben ze het toch niet gedaan omdat je soms tientallen mensen tegelijk hoort praten. Jullie hardhoofden zullen het wel merken als er een texttool voor gebruikte zinnen in GTA IV komt. Ik ben daar geweest en er is niks daar. Moet je in de avond komen? Ik was er om 13:00 ofzo. In ieder geval, de zon stond recht boven me. Andere mensen hebben het ook op andere plekken. Ik zal er weer eens naar toe gaan. Btw, op welk platform speel je GTA IV? Reageren
Sentasi Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Kweenie man.. volgens mij heb je hier veel fantasie voor nodig.. En dan kun je wel zeggen dat het een geest is omdat de stem echo'd, maar dat doen je wapens ook als je schiet in dit filmpje Reageren
ikt Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Verklaar dan dat het achter het politiebureau in Noord-Algonquin ook spookt als je geen geweld aan het gebruiken bent, maar op je NRG zit en langs een zwerver rijdt, en als je over hem rijdt, het zinnetje opeens wordt afgebroken? Gewoon een foutje van R*, misschien wilden ze alle tekst ondertitelen, maar hebben ze het toch niet gedaan omdat je soms tientallen mensen tegelijk hoort praten. Jullie hardhoofden zullen het wel merken als er een texttool voor gebruikte zinnen in GTA IV komt. Ik ben daar geweest en er is niks daar. Moet je in de avond komen? Ik was er om 13:00 ofzo. In ieder geval, de zon stond recht boven me. Andere mensen hebben het ook op andere plekken. Ik zal er weer eens naar toe gaan. Btw, op welk platform speel je GTA IV? Xbox 360 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.