Jump to content

Laptop


Thijs1005

Recommended Posts

he mense...

ik heb net de HP DV5-1160ed gekocht voor 850.. is wel iets boven je budget maar dan heb je wel een goeie videokaart... de 9600m-gt, intel core 2 duo P7350 (2Ghz), 4gb ram.

Idd netjes, maar het gaat me niet zozeer om games he...

heb ik desktop voor:)

Mooie aanwint iig.

Succes ermee!

Greetz

Ik ga denk ik voor de HP Pavilion DV5-1120ED - 3072 MB / 320 GB.

http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-acces...t_specificaties

Als je rond die prijs een intel laptop kan vinden moet je die nemen, de dual-core CPU's van AMD zijn niet zo sterk als die van Intel.

Niet sterk op welk gebied?

Ben je achterlijk? Ze zijn gewoon niet even sterk. Een 2.0GHz dualcore van AMD zuigt harder dan een 2.0Dual-core van intel.

Kerel praat ff normaal, ik vraag het toch omdat ik het verschil niet weet.. ben niet zo'n computernerd...

dit?

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF...71-3812211.html

Bewerkt: door Thijs1005
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thijs1005

    17

  • TaartJJ~!

    8

  • Sprunk

    4

  • TahR78

    2

Volgens verschillende benchmarks (tests) presteren de Core 2 Duo processoren van Intel beter dan de AMD Athlon dual core processoren. Dat wilt dus zeggen dat een Intel Core 2 Duo van 2 Ghz beter presteerd dan een AMD 2 Ghz dual core processor, tewijl ze beiden op 2 Ghz draaien.

Een Intel Core 2 Duo is dus beter dan een AMD Athlon X2. toch is het aantrekkelijk om een AMD Athlon X2 systeem te kopen, omdat die goedkoper zijn dan de Core 2 Duo van Intel. En zeker als je niet gaat hardcore-gamen op je laptop, heb je ruim voldoende aan een AMD. Ik zelf heb een AMD Athlon X2 in mijn PC, maar tot nu toe speel ik alle games soepel (Crysis 40-35 FPS, GTA IV 25-35 FPS enz.) Met alledaagse programma's zul je echt niet veel verschil merken.

Ik weet niet zeker of AMD laptops echt goedkoper zijn dan Intel laptops, maar losse desktop processoren van AMD zijn goedkoper:

Intel E7400 (2.8 Ghz): €119

AMD 5400+ (2.8 Ghz): €69

prijzen komen van www.alternate.nl.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens verschillende benchmarks (tests) presteren de Core 2 Duo processoren van Intel beter dan de AMD Athlon dual core processoren. Dat wilt dus zeggen dat een Intel Core 2 Duo van 2 Ghz beter presteerd dan een AMD 2 Ghz dual core processor, tewijl ze beiden op 2 Ghz draaien.

Een Intel Core 2 Duo is dus beter dan een AMD Athlon X2. toch is het aantrekkelijk om een AMD Athlon X2 systeem te kopen, omdat die goedkoper zijn dan de Core 2 Duo van Intel. En zeker als je niet gaat hardcore-gamen op je laptop, heb je ruim voldoende aan een AMD. Ik zelf heb een AMD Athlon X2 in mijn PC, maar tot nu toe speel ik alle games soepel (Crysis 40-35 FPS, GTA IV 25-35 FPS enz.) Met alledaagse programma's zul je echt niet veel verschil merken.

Ik weet niet zeker of AMD laptops echt goedkoper zijn dan Intel laptops, maar losse desktop processoren van AMD zijn goedkoper:

Intel E7400 (2.8 Ghz): €119

AMD 5400+ (2.8 Ghz): €69

prijzen komen van www.alternate.nl.

Ik ga voor deze:

http://www.databyte.nl/shop/detail.asp?Pro...mp;ref=tweakers

Link to comment
Delen op andere websites

Let wel op, het is een AMD Turion en geen AMD Athlon!

Maar het is een prima notebook. Ik weet niet precies wat je ermee wilt doen, maar volgens mij moet dat wel gaan lukken. GTA IV zal er niet op draaien, dat weet ik zeker, maar voor de rest een prima ding. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Let wel op, het is een AMD Turion en geen AMD Athlon!

Maar het is een prima notebook. Ik weet niet precies wat je ermee wilt doen, maar volgens mij moet dat wel gaan lukken. GTA IV zal er niet op draaien, dat weet ik zeker, maar voor de rest een prima ding. :Y

Geen zware games iig, heb ik desktop voor...

Turion is dus veel slechter?

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

he mense...

ik heb net de HP DV5-1160ed gekocht voor 850.. is wel iets boven je budget maar dan heb je wel een goeie videokaart... de 9600m-gt, intel core 2 duo P7350 (2Ghz), 4gb ram.

Hehe die heb ik ook gekocht, speel je er ook GTA4 op? Ik weet niet 100% zeker of dat beetje mooi wordt namelijk dan? Maar misschien kan jij dat zeggen..

Link to comment
Delen op andere websites

he mense...

ik heb net de HP DV5-1160ed gekocht voor 850.. is wel iets boven je budget maar dan heb je wel een goeie videokaart... de 9600m-gt, intel core 2 duo P7350 (2Ghz), 4gb ram.

Hehe die heb ik ook gekocht, speel je er ook GTA4 op? Ik weet niet 100% zeker of dat beetje mooi wordt namelijk dan? Maar misschien kan jij dat zeggen..

Hij zegt dat hij GTA IV op zijn desktop speelt, en niet een laptop zoekt die het kan draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...