Jump to content

Shunsuke Nakamura

Recommended Posts

Geplaatst:

Na een paar weken niets gedaan te hebben, besloot ik om toch maar weer een poging te doen

een mooie signature in elkaar te flansen. Ik ben er zelf niet echt tevreden over, maar goed, oordeel zelf:

nakamurasigsilverbyteconn2.png

Om een of andere reden spreekt het resultaat me gewoon niet zo aan, het waarom daarvan kan ik niet uitleggen. Het enige waar ik wél redelijk trots op ben is de tekst, die is voor mijn doen aardig goed gelukt. Hoe dan ook, opmerkingen, tips en opbouwende kritiek zijn van harte welkom.

Geplaatst:

Ik vind het anders wel een zeer mooie signature. Je hebt een mooie zwarte achtergrond wat goed staat bij groen. De render valt goed op, en dat is ook de bedoeling. Je hebt een goede render uitgekozen en goed geplaatst. De effecten maken het erg mooi, door die effecten komt de render er mooi uit. Wat ik wel jammer vind is dat je zoveel effecten over de render heen doet. De tekst is zeker goed gelukt, als je hem via een tut hebt gedaan, mag ik hem!? :puh: Ik kan niks met tekst. Echt super gedaan. Wat bij jou niet opvalt is de border. Het lijkt alsof er helemaal geen border om je signature heen zit. Ik denk dat 2 px beter staat dan 1 ;) Probeer dat eens. Verder echt een hele mooi signature! 9.2/10

Geplaatst:

Ik zou er inderdaad een duidelijkere border omheen doen.

Nu lijkt het een heel klein beetje of het plaatje uit bijvoorbeeld een wallpaper is geknipt.

Denk als er een border om heen zit die duidelijk is en de kleur past er bij dat je van mij een 9 krijgt.

Zoals ie nu is geef ik je er een 7,5 voor, heel leuk gemaakt verder. :dans::tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...