Jump to content

roy of de broer van packie?


mikeydh

Recommended Posts

Het is de missie Blood Brothers. En het zijn allebei broers van Packie. Namelijk: Derrick en Francis McReary. Als je Derrick neerschiet, kun je Francis bellen om je wanted level weg te laten halen. Als je Francis neerschiet, is er niks.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

helaas heb je niet helemaal vrije keuze bij deze missie. Ik dacht: ze zijn beide lastposten; ruim ze beide uit de weg.

maar na de 2e gekilled te hebben: MISSION FAILED , ik mocht maar 1 van de 2 killen :ch:

Persoonlijk zou ik het zelf leuker hebben gevonden als je wat meer keuze in het verhaal dus mocht inbrengen... :duh:

Commando ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
helaas heb je niet helemaal vrije keuze bij deze missie. Ik dacht: ze zijn beide lastposten; ruim ze beide uit de weg.

maar na de 2e gekilled te hebben: MISSION FAILED , ik mocht maar 1 van de 2 killen :ch:

Persoonlijk zou ik het zelf leuker hebben gevonden als je wat meer keuze in het verhaal dus mocht inbrengen... :duh:

Commando ^_^

Nog een leuke tip jongens : Als je moet snipen,bel eerst Francis nog even op. Je ziet een leuke cutscene en Francis vraagt waarom het zo lang duurt en jij zegt dat je twijfelt. Dan biedt Francis je nog eens 20.000 dollar extra om Derrick te knallen. Persoonlijk vind ik Derrick vetter dan Francis,want ik heb toch medelijden met Derrick. Maar aan jullie de keus. 25000+20000 extra is zeer aantrekkelijk ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...