bert.b Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 hoi ik zoek een richting aanwijzer mod.bestaat die mod? Reageren
Beagle Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 hoi ik zoek een richting aanwijzer mod.bestaat die mod? "Een richting aanwijzer mod"? Dat is wel heel globaal. Wat moet het aanwijzen? De windrichting, de verkeersrichting...? Volgende keer even >hier< of >hier< plaatsen Reageren
Remi-X Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik denk dat hij een richtingaanwijzer bedoelt die kippert op je auto om aan te geven waar je naar toe gaat. Als jij dit wilt voor San Andreas, dan ken ik wel iemand die een mod heeft ervoor. Wil je het voor IV, dan is daar al een standaart funtie voor. Andere Era, dan weet ik het niet. Reageren
Pmixer Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Is cleo mod.. misschien heb ik de link nog we ergens.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.