Jump to content

...bug?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo forumleden

Als je met een vliegtuig/helikopter ver van sanandreas het water opga en het toetstel laat landen dan zinkt hij, maar blijft maar doorzinken en gaat door de bodem. Als hij helemaal door de bodem is staat het toestel weer op het land. Dit wou ik ook eens gaan testen met mezelf. Dus zonder dat ik in een vliegtuig of helikopter zit, maar dat is niet gelukt. Het kan dus alleen met een luchtvoertuig. Toen ik dat allemaal had gedaan wou ik weer een nieuw game starten maar eenplaats van laden verwijderde ik hem perongeluk. Ik kon gelukkig nog wel gewoon doorspelen. Ik was met een skimmer ver het water opgegaan, dus moest ik met dat vliegtuig weer terug vliegen naar sanandreas en weer opslaan. Ook dat is allemaal gelukt maar men zegt: als je ver het water op ga en weer terug keert dan activeert er een bug. Ik heb dus opgeslagen, waarschijnlijk met die bug :? maar wat verandert er dan in SA? doormiddel van die bug? (ik hoop niet dat het erg is)

Gr. Steven ;)

Geplaatst:

Er zouden veel meer gangterritoria kunnen zijn. Maar dit doe je niet zomaar. Je kan het controleren door op de kaart te kijken, en als je dan buiten Los Santos kleurtjes tegenkomt, dan heb je de bug geactiveerd. Op de pc is deze bug swieso erg lastig te activeren, ik ben 1 keer een kwartier weggevlogen van Los Santos, maar de bug was niet geactiveerd. [meer informatie]

Geplaatst:
Er zouden veel meer gangterritoria kunnen zijn. Maar dit doe je niet zomaar. Je kan het controleren door op de kaart te kijken, en als je dan buiten Los Santos kleurtjes tegenkomt, dan heb je de bug geactiveerd. Op de pc is deze bug swieso erg lastig te activeren, ik ben 1 keer een kwartier weggevlogen van Los Santos, maar de bug was niet geactiveerd. [meer informatie]

Ik heb even gekeken op de map en ik zie alleen de kleuren die ik heb overgenomen voor de rest is het normaal.

[pwieuw] :bier: dus dan is de bug bij mij niet geactiveert?

Geplaatst:

De beste en makkelijkste manier is om in je stats de gegevens te vergelijken van de gebieden van voor en na je bovengenoemde avontuur. Als daarin niets veranderd is is de territory glitch nog niet geactiveerd.

Geplaatst:
De beste en makkelijkste manier is om in je stats de gegevens te vergelijken van de gebieden van voor en na je bovengenoemde avontuur. Als daarin niets veranderd is is de territory glitch nog niet geactiveerd.

alles nagekeken en niets veranderd, ik zie namelijk op de radar ook geen rode huisjes (heb de hele story line uitgespeelt)

Geplaatst:

Het is heel normaal dat je door de bodem zakt als je even een stukje van de kust af bent. Waarom weet ik niet, maar het is geen bug die wat kan activeren.

Je activeert alleen de zogenaamde Territory glitch als je een paar minuten van SA weg vliegt.

Het deel waar jij doorheen zakt is gewoon unsolid. Volgens mij is dit omdat er geen speciale bestanden voor zijn die de bodem solid maken, omdat dit deel tot in het oneindige door blijft gaan.

Overigens kun je ook met andere voertuigen door deze bodem zakken, waarnaast je zelf ook gewoon erdoorheen kan zwemmen. Houd er wel rekening me dat je ver genoeg van de kust moet zijn, anders heb je de nog wel solid bodems.

Als ik in MapEditor kijk zie ik een ipl bestand staan Seabed.IPL. Dat deel is dus solid, daarbuiten heb ik geen IPL gevonden, waardoor het unsolid is denk ik.

Hier heb je wel veel info denk ik ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Hoii Zoals iedereen waarschijnlijk al weet is het water oneindig ver in SA toch denk ik dat er ooit een einde is. Ik vlieg nu met een skimmer het water op en heb iets zwaars op het pijltje vooruit gelegt. Tot nu ben ik al een hele dag bezig en het vliegtuig is al aan het trillen en het word heeeeel langzaam steeds erger. En ik ben er nu ook achtergekomen dat wat voor vlieguig je ook pak en welke richting je ook op ga, hij gaat uiteindelijk altijd maar een richting op (het noord-oosten) en die richting is ook precies waar je heen moet als je tijdens een missie naar liberty city gaat. Nu hangt mij vliegtuig helemaal stabiel en gaat precies rechtvooruit ;) ik heb maar 1 cheat gebruikt en dat is nooit meer honger.

er komt langzamer hand ook een bug bij hel vliegtuig, de deur waar CJ zit is langzaam het het verdwijnen de rest van het vliegtuig nog niet.

later horen julie misschien nog meer als ik achter nog meer dingen ben gekomen ^_^

Gr. Steven :cya: P.S. ik probeer dit de hele aankomende week vol te houden want ik hoef nu toch geen toetsen in te drukken op het toetsen bord.

Bewerkt: door vw53steven
Geplaatst: (bewerkt)

Als je op de Map kijkt zit je gewoon vlakbij de kustlijn, maar volgens mij is er geen einde hoor. :N

>>> Door _KoE_Mzungu: Kustlijn wel met een s schrijven aub, anders wordt het geheel wat anders. :$ <<<

Ja, excuses hiervoor. :puh:

Bewerkt: door GTA Haas
Typfoutje verbeterd.
Geplaatst:
Als je op de Map kijkt zit je gewoon vlakbij de kustlijn, maar volgens mij is er geen einde hoor. :N

ik denk het eigenlijk ook niet maar aangezien het vliegtuig trilt en steeds erger word ben ik toch wel benieuwd wat er gaat gebeuren ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...