Forumrunner Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Hallo, Ik ben weer eens met Photoshop aan de slag gegaan. Het resultaat is misschien iets minder, Maar ik heb nu wel iets nieuws ontdekt. Zie hier : Rates en Comments? Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Op sommige Sigs kan er gewoon geen tekst bij, dit is er een van. En ookal was het op een andere sig dat lettertype is echt te lelijk en past er niet bij. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Op sommige Sigs kan er gewoon geen tekst bij, dit is er een van. En ookal was het op een andere sig dat lettertype is echt te lelijk en past er niet bij. Weet ik, De tekst was ook een foutje, Dat hoorde er niet op. Maar ik had direct de PSD verwijdert, Dus je moet de tekst wegdenken. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Op sommige Sigs kan er gewoon geen tekst bij, dit is er een van. En ookal was het op een andere sig dat lettertype is echt te lelijk en past er niet bij. Weet ik, De tekst was ook een foutje, Dat hoorde er niet op. Maar ik had direct de PSD verwijdert, Dus je moet de tekst wegdenken. De tekst valt meer op dan de render dus het is niet weg te denken, maar waarom verwijderde je je PSD dan? Reageren
Dinkydau Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Zit ie dan ook niet meer in de prullenbak, of heb je die ook gelijk leeggegooid? De text vind ik inderdaad ook niet zo geweldig. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 PSD weergevonden, iets verandert. Outcome : Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.