keeschris Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 hallo graag wil ik weten hoe ik over 1 van de 4 bruggen kom om aan de overkant de stad in te kunnen Reageren
Deluxo Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Je moet de stad unlocken. Je kunt ook een savegame proberen. (Dit is een 100% savegame voor de PSP, hier heb je alle missies gedaan.) EDIT: Link van savegame erbij gezet Bewerkt: 17 januari 2009 door gtadevil Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Het unlocken gebeurt na de missie From Zero To Hero. Zie hier Voor het totale missieoverzicht. Reageren
stano666 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) cheat (heli bv) gewoon spelen is veruit ,t leukst natuurlijk Bewerkt: 17 januari 2009 door stano666 Reageren
.Corneria. Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 cheat (heli bv)gewoon spelen is veruit ,t leukst natuurlijk Volgens mij heeft GTA VCS geen cheat voor heli's of vliegtuigen? Dus?Ik vind het persoonlijk het leukst om de stad gewoon te unlocken via de Story-Line. Reageren
Deluxo Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 cheat (heli bv)gewoon spelen is veruit ,t leukst natuurlijk Volgens mij heeft GTA VCS geen cheat voor heli's of vliegtuigen? Dus?Ik vind het persoonlijk het leukst om de stad gewoon te unlocken via de Story-Line. Het heeft ook geen heli of vliegtuigen cheats. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.