weeteenbeetje Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Ik heb zojuist 100 hidden packages en ze zeggen dat er een hunter spawnt in ocean beach, dat is ook zo maar euh... er spawnt er ook een in de legerbasis en ik heb 74% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Klopt helemaal wat je zegt. Er staat er altijd eentje op Fort Baxter airbase, deze is alleen erg moeilijk bereikbaar zonder politie uniform. Als je zonder dat uniform de basis opkomt zal je meestal neergeschoten worden. Na de missie Copland kun je dus gewoon het uniform aantrekken, de luchtmachtbasis oplopen en de Hunter meenemen. 100 Hidden Packages zijn dus eigenlijk niet nodig om dit voertuig te bemachtigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Na de missie ''No Escape?'' krijg je ook de Cop-Outfit. Maar of je na deze missie ook deze Outfit in het politie bureau ligt, dat weet ik niet. hier is een snapmap waar dat bureau is: Politie Bureau SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.