Jump to content

learning to fly


DaMoN123

Recommended Posts

Ik loop steeds vast bij het deel met die bocht (srry dat ik ben vergeten hoe het heet)

>>> Door _KoE_Mzungu: Pas dit bericht a.u.b. even aan en zorg ervoor dat je duidelijk bent. De missie-namen staan in ... hé dat is toevallig (!) ... het topic "Missie-Namen". :7 <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Koe mzungu niet zo gemeen... Hij is ook pas nieuw.

Allereerst welkom op Gtaforum, In het begin bakte ik ook niks van vliegen. Maar het is heel handig, snel even van de ene stad naar de andere.

Ik denk dat je de missie bedoelt waar je moet kiezen tussen de links en rechts. Als je rechts bent kies je de rechterkant als je links bent kies je de linkerkant, Je moet gewoon Q en E gebruiken. Als het kan nog een zacht tikje met de linker of rechter pijltoets. En alsnog veel oefenen naar een tijdje lukt het wel. Wel frustrerend als je het telkens net Niet haalt, dit had ik namelijk.

Je zou eventueel ook op Wikigta Kunnen kijken, Daar staan heel erg handige tips op je vind er ook talloze andere informatie over de GTA serie.

Ik hoop dat je hiermee wat kunt groetjes Wrieh.

Link to comment
Delen op andere websites

Koe mzungu niet zo gemeen... Hij is ook pas nieuw.
Nieuw of niet, als hij duidelijk kan aangeven waar het probleem ligt kan hij ook beter geholpen worden. Ik zet dat er niet in om gemeen te zijn, maar voor z'n eigen belang. Want hoe sneller en beter hij geholpen is hoe sneller hij weer verder kan spelen. :puh: Maar ik denk dat ik zo'n n00b ben en jij zo goed... (dit slaat op één van je vorige gebruikerstitels).
Ik denk dat je de missie bedoelt waar je moet kiezen tussen de links en rechts. Als je rechts bent kies je de rechterkant als je links bent kies je de linkerkant, Je moet gewoon Q en E gebruiken. Als het kan nog een zacht tikje met de linker of rechter pijltoets. En alsnog veel oefenen naar een tijdje lukt het wel. Wel frustrerend als je het telkens net Niet haalt, dit had ik namelijk.
Kijk en dan is het wel handig om te weten of de topicstarter het spel überhaupt op de PC speelt, of misschien wel op een PS2 of anders een Xbox. :7

Kortom: hoe meer info de topicstarter geeft hoe beter diegene geholpen kan worden. Of dit nu een nieuw lid is of een 'door-de-wol-geverfd-lid'. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de "Circle Airstrip" en de "Circle Airstrip and Land" vond ik het eerst ook moeilijk om de bochten te halen. Vaak stuur je dan lang niet scherp genoeg. Het trucje daarvoor is: Eerst indraaien zodat je helemaal scheef ligt, en dan op gaan trekken. Als je optrekt trek je dan namelijk de bocht in. Doe dit wel met mate want je stuurt ook wel eens door. Blijf kalm, doe dit trucje en je vliegt kaarsrecht door de corona's.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik had veel problemen met Circle airstrip (and land) maar kreeg op den duur de truc door. Je moet bij het zien van de corona de buitenkant van de "cirkel" aanhouden die je moet vliegen. Al iets voor de corona vervolgens in gaan sturen (ik deed dat met de pijltoetsen) en zo stuur je scherp genoeg om in je vliegtuig in 1 houding te kunnen houden en alleen maar je hoogte aan te hoeven passen aan de corona's. Bedien de pijltoetsen niet te langdurig want je stuurt voor je het weet te ver. Met deze truc had ik slechts 2 pogingen nodig om met een dikke 80% te slagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...