Jump to content

Limewire

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Bij mijn Limewire blijft er staan:Er word nu verbinding met een netwerk gemaakt.

Zo kan ik helemaal naar niks zoeken hoe kan ik dit verhelpen?

Geplaatst:

Volgens mij mogen we niet helpen met dingen zoals Limewire, omdat je met Limewire illegale dingen kunt downloaden.

Ik weet het niet zeker, dit laat ik aan de crew over.

Grtz RD

Geplaatst:

Limewire is gewoon volledig legaal, je moet in de helpdesk kijken, daar stond dat je ergens een bestand moet verwijderen. Ik heb dit ook gehad en het hielp

Geplaatst:

Ik heb ook dat probleem, dan moet ik Limewire een tijd laten aanstaan en dan lukt het wel.

Maar ik weet niet of het legaal is of niet. Ik heb er ook een topic over gemaakt (zelfde probleem) en er kwam een vet hangslot op te zitten.

Geplaatst:
Het is niet gelukt

Dit is een Limewire Bug. Limewire komt over enkele maanden (althans dat werd een jaar of 30 geleden naar buiten gebracht) met een update die dit zogenaamd zou moeten verhelpen.

Vooralsnog is het meestal al opgelost wanneer je Limewire afsluit, en weer opnieuw opstart. Hopelijk is Obama nog steeds president van de VS wanneer de update patch uitkomt :)

Geplaatst:

Limewire wordt vooral gebruikt voor het downloaden van illegale software, waardoor wij er geen hulp voor bieden. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...