soulbody Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) wil iemand harboring a grudge voor me doen. zie savegame: CreatedWrapper_70554750.rar het is het enigste missie die ik kan spelen op het moment. cheats: enkel die gene die in me mobiel onder cheats staan (staat er maar 1 NIET in) mocht het een probleem zijn dat het een online account is daardoor me wachtwoord nodig heb neem dan even contact met me op (via PB). ik ken namelijk een programma voor externe besturing. maar dat is waarschijnlijk niet nodig Bewerkt: 18 januari 2009 door soulbody
soulbody Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 wil iemand harboring a grudge voor me doen. zie savegame: CreatedWrapper_70554750.rarhet is het enigste missie die ik kan spelen op het moment. cheats: enkel die gene die in me mobiel onder cheats staan (staat er maar 1 NIET in) mocht het een probleem zijn dat het een online account is daardoor me wachtwoord nodig heb neem dan even contact met me op (via PB). ik ken namelijk een programma voor externe besturing. maar dat is waarschijnlijk niet nodig kan iemand het aub doen het is maar een missie van ongeveer 5 min
soulbody Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 laat maar zitten. ik heb het spel laten ''herstellen'' of tewel herinstalleren. (zonder eerst verwijderen) en nu zijn al me bugs wel het spel werkt nu perfect
Dutchy3010 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Vriendelijk verzoek om voortan: 1) In het goede subforum te posten. 2) Je aan de regels van dat forum te houden. 3) Wat geduldiger te zijn. Verplaatst en locked.
Recommended Posts