pinda11 Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 je gaat het niet halen, je cpu en geheugen komen tekort. ik heb 2 x 3 ghz maar ik heb net al wel gewoon kunne spelen?? alleen niet super snel Helaas heb je meer nodig dan alleen veel ghz bij een processor, je pc is gewoon te verouderd helaas. dan moet het maar op men dual core maar mijn vraag is als ik hem daar op wil gaan installeren dan krijg ik een melding in wil die dus niet installeren ?? iemand een idea Welke melding? staat er niet echt bij p% ofzo Draait er windows vista of windows XP op? Als je XP draait moet je servicepack 3 downloaden van de microsoft website, en als je vista hebt, van diezelfde website service pack 1 downloaden. vista Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Ik neem aan dat je de nederlandse versie hebt, http://www.microsoft.com/downloads/details...4a-09146a0ba746 Post trouwens ook even de specs van je Dual Core, misschien kun je beter de moeite besparen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.