Jump to content

RNM40- help


Arcana

Recommended Posts

Na twee weken heb ik nog steeds het spel niet kunnen spelen. Het ganse net heb ik doorlopen niet alleen de Nederlandstalige sites, ook de Duitse en de Engelse. Alles heb ik geprobeerd, updates, aanpassingen, compatibiliteits verandering,..... .Enfin in de hoop dat er hier een slimmerik tussen zit, dan zal ik die persoon zeer dankbaar zijn.

O ja, nog even voor de duidelijheid, Het is een Vista PC met SP1 en een configuratie die meer dan voldoende is.

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

ff goed kijken is toch zoo moeilijk...

hier, met nog geen minuut zoeken;

RMN40 Windows XP: Je hebt Service pack 3 nodig om door te gaan. Update Windows XP.

EDIT: sorry niet goed gelezen, je weet zeker dat je service pack 1 hebt? probeer anders opnieuw te installeren.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

ff goed kijken is toch zoo moeilijk...

hier, met nog geen minuut zoeken;

RMN40 Windows XP: Je hebt Service pack 3 nodig om door te gaan. Update Windows XP.

EDIT: sorry niet goed gelezen, je weet zeker dat je service pack 1 hebt? probeer anders opnieuw te installeren.

nee , allemaal gedaan. Ik heb ook .NET framework 3.5 gëinstalleerd , ook niet geholpen.Zoals ik reeds vermeld heb ik heb eigenlijk alles al geprobeerd

Link to comment
Delen op andere websites

ff goed kijken is toch zoo moeilijk...

hier, met nog geen minuut zoeken;

RMN40 Windows XP: Je hebt Service pack 3 nodig om door te gaan. Update Windows XP.

EDIT: sorry niet goed gelezen, je weet zeker dat je service pack 1 hebt? probeer anders opnieuw te installeren.

nee , allemaal gedaan. Ik heb ook .NET framework 3.5 gëinstalleerd , ook niet geholpen.Zoals ik reeds vermeld heb ik heb eigenlijk alles al geprobeerd

Blijkt toch niet zo gemakkelijk.

Ik hoop dat er hier een knappe kop rond zwerft, ik zou dolgraag het spel willen spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Na twee weken heb ik nog steeds het spel niet kunnen spelen. Het ganse net heb ik doorlopen niet alleen de Nederlandstalige sites, ook de Duitse en de Engelse. Alles heb ik geprobeerd, updates, aanpassingen, compatibiliteits verandering,..... .Enfin in de hoop dat er hier een slimmerik tussen zit, dan zal ik die persoon zeer dankbaar zijn.

O ja, nog even voor de duidelijheid, Het is een Vista PC met SP1 en een configuratie die meer dan voldoende is.

Alvast bedankt

Ik heb eventjes in dit topic gekeken en zag dat RMN40 met Windows XP te maken heeft.

RMN20 is een probleem met een te lage vista.

Kijk dat topic eens door want misschien klopt het niet helemaal wat jij zegt. ;)

In elk geval moet je XP updaten, als je toch vista hebt moet je vista updaten.

Bewerkt: door GTA freakje
Link to comment
Delen op andere websites

Na twee weken heb ik nog steeds het spel niet kunnen spelen. Het ganse net heb ik doorlopen niet alleen de Nederlandstalige sites, ook de Duitse en de Engelse. Alles heb ik geprobeerd, updates, aanpassingen, compatibiliteits verandering,..... .Enfin in de hoop dat er hier een slimmerik tussen zit, dan zal ik die persoon zeer dankbaar zijn.

O ja, nog even voor de duidelijheid, Het is een Vista PC met SP1 en een configuratie die meer dan voldoende is.

Alvast bedankt

Ik heb eventjes in dit topic gekeken en zag dat RMN40 met Windows XP te maken heeft.

RMN20 is een probleem met een te lage vista.

Kijk dat topic eens door want misschien klopt het niet helemaal wat jij zegt. ;)

In elk geval moet je XP updaten, als je toch vista hebt moet je vista updaten.

Tja, zoals reeds verschillende malen vermeld werk ik met een volledig gëupdated Vista licensie en zie ook mijn sys check, die vindt je terug in de bijlagen.Je kunt dus ook zien dat mijn systeem er klaar voor is. Het is blijkbaar een verdoken instelling die moet gebeuren, maar ik vind hey echt niet. Er zal toch wel iemand zijn die hier raad mee weet?

post-107098-1232468537_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...