NickOwnage Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Ik liep wat in Bohan, en toen schoot ik met een Shotgun op een groepje mensen, en toen zei een, That's it, you're done. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Politieman? Of was het in de beurt van zwervers of kwam er daarna een iemand met een pistool op je af? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Leken wel mensen van Kenny Petrovic, ik schoot ze alle 3 met 3 kogels van een Shotgun dood, en daarna had ik 3 ster politie achter me aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Bij mijn weten is dat de portier van de stripclub 'The Triangle'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Leken wel mensen van Kenny Petrovic, ik schoot ze alle 3 met 3 kogels van een Shotgun dood, en daarna had ik 3 ster politie achter me aan. Ze kwamen zeker uit een auto? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Bij mijn weten is dat de portier van de stripclub 'The Triangle'. dan kan de ondertiteling van bewakers zijn van de club Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 *zucht* Dat is de tekst van de strip club bewakers, voor het geval je het nog niet wist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Dat weet ie wel, aangezien er voor jou al 2 mensen waren die dat zeiden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Leken wel mensen van Kenny Petrovic, ik schoot ze alle 3 met 3 kogels van een Shotgun dood, en daarna had ik 3 ster politie achter me aan. Ze kwamen zeker uit een auto? Nee, ze stonden op straat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Blijkbaar is niet alleen van de Honkers foutgespawnd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Blijkbaar is niet alleen van de Honkers foutgespawnd... Nee, want het was niet in de buurt van Honkers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Blijkbaar is niet alleen van de Honkers foutgespawnd... Nee, want het was niet in de buurt van Honkers. Het is toch denk ik paar leden van de maffia. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Blijkbaar is niet alleen van de Honkers foutgespawnd... Nee, want het was niet in de buurt van Honkers. Ik zei niet dat het bij Honkers was, ik zei dat deze bewaker 'net als' die van Honkers fout was gespawnd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Blijkbaar is niet alleen van de Honkers foutgespawnd... Nee, want het was niet in de buurt van Honkers. Ik zei niet dat het bij Honkers was, ik zei dat deze bewaker 'net als' die van Honkers fout was gespawnd :o zo, Ze leken iig wel op Gangleden van Kenny Petrovic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.