Delta7Echo Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 ik heb onder alle bruggen gevlogen maar toch krijg ik de achievement niet. weet er iemand hoe ik kan nagaan welke brug ik misschien toch niet gedaan heb??? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 ik heb onder alle bruggen gevlogen maar toch krijg ik de achievement niet. weet er iemand hoe ik kan nagaan welke brug ik misschien toch niet gedaan heb???alvast bedankt Nope, maar check bij Stats eens hoeveel bruggen je hebt gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Dit zijn de bruggen waar je onderdoor moet vliegen: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 ik heb onder alle bruggen gevlogen maar toch krijg ik de achievement niet. weet er iemand hoe ik kan nagaan welke brug ik misschien toch niet gedaan heb???alvast bedankt die je het op de pc??? want ik heb dit heel vaak dan staat er bij stats allemaal gedaan maar dan heb ik de archiev niet dan kun je hem ook niet meer krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Heb je hem al eerder gedaan misschien is ie weer Gelockt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 Beetje laat, maar bij mij doet ie het ook niet, kan ik hem dan wel in een nieuwe safegame doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 Beetje laat, maar bij mij doet ie het ook niet, kan ik hem dan wel in een nieuwe safegame doen? Er is één brug die glitched is nl. de brug op het linkse eiland helemaal van onderen. Normaal gezien moet je tussen het water en de brug, maar die brug moet je tussen het stukje land en de brug. Langs de rechterkant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 Oke! super bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.