Jump to content

XBOX 720

Swiggers

Recommended Posts

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dvt

4

• PSP-Keeper

4

• Pennywise The Clown

3

• End Of The Riot

3

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe weet je dat? Bron?

Hier kan je het lezen. En hier kan je het ook vinden. Maar via zoekmachines kan je ook nog "next xbox phoenix" intypen en resultaten erover krijgen. :D

@-Haakon-: Niet eens het filmpje gekeken maar als Halo kenner kan ik zeggen dat het inderdaad een filmpje van Halo is. Nog beter gezegd, het filmpje heet "Landfall" en kan je hieronder bekijken.

Bewerkt: door Follow
Geplaatst:
Hoe weet je dat? Bron?

Hier kan je het lezen. En hier kan je het ook vinden. Maar via zoekmachines kan je ook nog "next xbox phoenix" intypen en resultaten erover krijgen. :D

@-Haakon-: Niet eens het filmpje gekeken maar als Halo kenner kan ik zeggen dat het inderdaad een filmpje van Halo is. Nog beter gezegd, het filmpje heet "Landfall" en kan je hieronder bekijken.

Ja toch!

Maar nog even over dat Phoenix gedoe.

Dat zou kunnen, maar dan alsnog..

Als het op meerdere sites te vinden is, betekent het nog niet dat dit echt zo zal zijn.

Want toen men zei dat de Wii de Revolution zou gaan heten, toen stond dat ook op meerdere sites, maar de tijd leerde ons dat de Revolution toch echt de Wii zou gaan heten ;)

Geplaatst:
Hoe weet je dat? Bron?

Ja toch!

Maar nog even over dat Phoenix gedoe.

Dat zou kunnen, maar dan alsnog..

Als het op meerdere sites te vinden is, betekent het nog niet dat dit echt zo zal zijn.

Want toen men zei dat de Wii de Revolution zou gaan heten, toen stond dat ook op meerdere sites, maar de tijd leerde ons dat de Revolution toch echt de Wii zou gaan heten ;)

Klopt, maar dit is ook dan een uitgelekte codenaam voor de volgende Xbox. Het kan dus wel nep zijn die naam. Maar we weten wel zeker dat er een codenaam is voor de volgende Xbox aangezien het wel officieel gemeld is door een Microsoft medewerker dat er een volgende Xbox in de plannen zit. Maar de release van deze volgende Xbox zal toch echt wel 2010/2011 worden. Eerst komt Windows 7 nog die al in de beta fase loopt.

Geplaatst:
Er zal een nieuwe xbox komen wanneer processors op de computer 5 keer sneller zijn dan die van de xbox.

Xbox 1: 733 MHz -> Beste Pentium 4 bij de release van de 360: 3.6GHz

Waar heb je het over? Wat heeft de 3.2 ghz(niet 3.6) power pc processor met die pentium te maken?

Geplaatst:

ik heb gehoord dat het iets voor 2011 zal worden. en gehoort met een harde schijf van 2 tb (tera byte.) wat echt super veel is dat is 2x1024gb dacht ik. en dan nog de 360 kwam dacht ik nog in 2 verschillende pakketen uit een super size pak en de elite die al ui tis dacht ik.

Geplaatst:

Ik denk dat Microsoft de volgende Xbox gaat aankondigen op de komende E3 en dat deze dan in 2010-2011 uit gaat komen. Ik denk trouwens dat Sony dit nog niet gaat doen, ik denk dat Sony de PS4 (geen idee hoe hij echt gaat heten, maar het beestje moet toch een naam hebben) gaat aankondigen op de E3 van 2010.

En waarom zou de codenaam van de nieuwe Xbox geen 720 kunnen zijn? Hij mag dan wel gelanceerd worden onder een andere naam, maar tijdens het werken eraan moeten de medewerkers toch een onderwerp hebben om over te praten. "The 720" klinkt toch makkelijker als "The new Xbox without a real name".

Geplaatst:
Ik denk dat Microsoft de volgende Xbox gaat aankondigen op de komende E3 en dat deze dan in 2010-2011 uit gaat komen. Ik denk trouwens dat Sony dit nog niet gaat doen, ik denk dat Sony de PS4 (geen idee hoe hij echt gaat heten, maar het beestje moet toch een naam hebben) gaat aankondigen op de E3 van 2010.

En waarom zou de codenaam van de nieuwe Xbox geen 720 kunnen zijn? Hij mag dan wel gelanceerd worden onder een andere naam, maar tijdens het werken eraan moeten de medewerkers toch een onderwerp hebben om over te praten. "The 720" klinkt toch makkelijker als "The new Xbox without a real name".

Omdat je aan 720 geen betekenis kan geven. 360 is gewoon 360 graden, als je twee keer 360 graden draait, heb je eigenlijk precies hetzelfde. Als codenaam kunnen ze van alles nemen, maar 720 is nogal stom.

Maar goed, ik denk dat het nog wel even duurt voordat de nieuwe generatie komt. De PS2 dateert van november 2000, de PS3 van maart 2007 (en dan heb ik het over de lancering). Waarom zouden ze dan in 2010 alweer een nieuwe aankondigen? Ze hebben gezegd dat de PS3 ongeveer 7 jaar zou moeten mee gaan, hoe serieus zijn ze dan te nemen als er dan na 3 jaar de volgende wordt aangekondigd?

De Xbox360 werd gelanceerd in december 2005. Dus die is alweer meer dan drie jaar oud, maar dan is er nog weinig te zeggen over de volgende, aangezien de 360 wel wat succesvoller is dan de eerste Xbox, dacht ik.

Geplaatst:

Je kan het ook op een andere manier bekijken.

720 = 360 horizontaal + 360 verticaal.

Waar slaat dit op? Op verschillende dimensies ^_^

En dan nog wie zegt dat Xbox360 staat voor 360°?

Je kan het ook op een andere manier bekijken.

720 = 360 horizontaal + 360 verticaal.

Waar slaat dit op? Op verschillende dimensies ^_^

En dan nog wie zegt dat Xbox360 staat voor 360°?

Horizontaal en verticaal zijn beide 180°,ook heb je nog diepte. Maar kijk eens naar de aan knop op je xbox(als je die hebt),welke vorm heeft die? En hoeveel graden is dat? Maar zelf denk ik dat de nieuwe xbox in 2011-2012 uit gaat komen.

Bewerkt: door phantom
  • 4 weken later...
Bij de film stond 2 sterren.

Het lijkt me fake.

Ja jong, dat weet iedereen al...

Ow sorry ik had het hele topic niet gelezen. :bonk:

Nu wel maar ik vind het ook wel raar als de PS4 in 2010-2011 uitkomt.

Edit: Ow nee ik heb toch niet het topic gebumt. :cry:

Bewerkt: door Zaahed
Geplaatst:
Bij de film stond 2 sterren.

Het lijkt me fake.

Ja jong, dat weet iedereen al...

Ow sorry ik had het hele topic niet gelezen. :bonk:

Nu wel maar ik vind het ook wel raar als de PS4 in 2010-2011 uitkomt.

Edit: Ow nee ik heb toch niet het topic gebumt. :cry:

Het is gebumpt. Maar ehm.. Dat heb je wel. Bijna een maand later heb je iets gepost.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...