Deluxo Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Wil iemand een sig voor me maken? Vic uit VCS en op de achtergrond iets uit Vice City. Reageren
Kloep Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Volgens de regels moet je het volgende lijstje even invullen: [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): @Hieronder: JOEPIE!! Bewerkt: 17 januari 2009 door Kloep Reageren
.Corneria. Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Lees eerst even de regels voor je hierover een topic opent. [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): edit: Kloep was me voor Bewerkt: 17 januari 2009 door corneria Reageren
Deluxo Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Srry dat ik zo dom was om niet de regels eerst te lezen, me vriend zei dat die er een gaat maken Slotje Bewerkt: 29 januari 2009 door gtadevil Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.