GICE Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Wats jullie favoriete radiostation(s)? mijne zijn Tuff Gong, Classics, Massive B, Beat en Electro choc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Liberty Rock Radio. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Liberty Rock Radio, Vladivostok, LPR, WKTT, Classics. Vast nog wel meer, maar die ben ik vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Liberty Rock Radio. me too Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Ik vind de radiostations erg tegenvallen dit keer. San Andreas man, dat swingt de pan uit met die ouwe funk op Bounce FM en Master Sounds. Als ik nu toch 1 moet kiezen dan is het Classics, alleen omdat Audio Two 'Top Billin' gedraaid wordt; de beste hiphopplaat ooit gemaakt in mijn ogen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Er bestaat al een topic waar je je favoriete dingen (waaronder muziekzender) in de vorm van een lijstje kunt vermelden. Het topic waar ik het over heb kun je hier vinden. Bewerkt: 18 januari 2009 door Jay; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 liberty rock radio for live Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.