Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: mag je zelf weten Render: Ja Animatie: Nee Premade: Ook niet Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Niet al te pro Personen: 2
1974 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Onderwerp: FreestyleSoort design: Signature Size design: mag je zelf weten Render: Ja Animatie: Nee Premade: Ook niet Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Niet al te pro Personen: 2 Ich wil wel, maar weet niet zeker of het kan, want de andere battle waar ich aan mee doe is morgen pas voorbij, kan misschien wel. Bewerkt: 17 januari 2009 door 1973
Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Ok maar, ondertussen kan iemand anders meedoen! Aangezien hij niet met zijn battle klaar is en je niet mag reserven.
1974 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Ok maar, ondertussen kan iemand anders meedoen! Aangezien hij niet met zijn battle klaar is en je niet mag reserven.He jammer . Bewerkt: 17 januari 2009 door 1973
Ophion Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Ik wil wel eens een gokje wagen Morgen heb ik hem af.
Carl_Johnson2 Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Carl_johnson2: Ophion: Hetzelfde
flippie13 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 aangezien allebei de sig's al zijn ingelevert, denk ik dat we al kunnen stemmen? mijn stem gaat iig naar: Ophion waarom: de sig van ophion is kleurlijker, waardoor de sig er meer uitspringt, de kleuren zijn ook erg goed, maar de tekst stond volgens mij mooier op een andere plek, cijfer 8.5/10 Carl_Johnson2 Ook een erg mooie sig, maar te somber vindt ik, de render wel erg mooi erin geblend, en de tekst staat er ook mooi bij, maar kleuren kunnen wonderen doen cijfer 8.0/10
tomen888 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Zal ik ook maar eens stemmen. Mijn stem gaat naar Carl_Johnson2: Een erg mooie sig met goede en mooie effecten. De kleuren staan me ook wel aan alleen de linkerkant mocht wel iets voller. Ook vind ik de groote(lengte breedte verhouding) mooi. Ik vind die van Ophion nogal rommelig en de render lijkt erop geplakt.
Impulse_W Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik vind de effecten uit de sig van Carl toch iets mooier als die van Ophion. Stem: Carl_Johnson2
StrY Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik vind de effecten uit de sig van Carl toch iets mooier als die van Ophion.Stem: Carl_Johnson2 Ik vind de effecten van CJ2 ook mooier dan die van Ophion Die van Ophion vind ik zelf een beetje kitscherig Dus mijn stem gaat naar CJ2
.Corneria. Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 CJ2: Mooie effecten,Lettertype past ook wel. De render is er ook wel mooi ingeblend. Alleen is de linkerbovenkant wat te leeg. 8/10 Ophion: Ook een erg mooie sig. Ook mooie effecten.Tekst is een beetje te klein. Je hebt heel goed werk vericht. 8/10 Het is gelijkstand dus heb ik even moeten nadenken over wie er mijn stem kreeg. Uiteindelijk gaat mijn stem naar Stem: CJ2
-Matthijs- Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Carl_Johnson2 kan wederom een puntje bijschrijven en stijgt een plek op de ranking. Voor Ophion is er nog geen man overboord, aangezien hij nog niet opgenomen is in de ranking. Carl_Johnson2: +1 Ophion: - Closed en updated.
Recommended Posts