2fast{0} Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Op aanvraag heb ik deze gemaakt voor onze lieve GTA_Haas, was even benieuwd wat men ervan vond. Reageren
joppie Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Wauw, ziet er goed uit... Nou zul je zeggen waarom goed en niet wauw... Nou dat komt door de tekst... dat had beter gekund denk ik, maar als ik iets maak weet ik ook nooit welk font ik moet nemen. Maar verder een heel geslagde sig. Zijn dat nou C4D dingen? zien er goed uit. Goed kleurgebruik, hier verder niets op aan te merken. 8/10 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Op aanvraag heb ik deze gemaakt voor onze lieve GTA_Haas, was even benieuwd wat men ervan vond. Bedankt, f*cking gaaf!! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Nou dat komt door de tekst... dat had beter gekund denk ik, maar als ik iets maak weet ik ook nooit welk font ik moet nemen. Eerst stond de tekst ergens anders, maar echt zin om een goed font te zoeken was er niet. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Je moest een meer strakke lettertype nemen. De tekst verneukt de rest nu. Voor de rest is de oversharpen van de C4ds mooi. Misschien dat deze lettertype veel beter is met een 1 pix zwarte stroke eromheen: http://www.dafont.com/font.php?file=cicle&...mp;classt=alpha Reageren
2fast{0} Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Verbeterde versie vind ik zelf, dit keer met mijn eigen naam. Reageren
lexus123 Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Tekst is nu minder goed leesbaar kan dus weer beter links boven. Maar wat zijn C4D's waar iedereen het de laatste tijd over heeft? Wat blijkbaar ook hier is gebruikt volgens joppie. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Tekst is nu minder goed leesbaar kan dus weer beter links boven. Maar wat zijn C4D's waar iedereen het de laatste tijd over heeft? Wat blijkbaar ook hier is gebruikt volgens joppie. C4D's worden gemaakt met een bepaald programma, weet zo snel de naam even niet, maar die plaatjes worden verwerkt in een signature, goeie delen laten ze staan, en slechte gummen ze weg, ook gooien ze er dan een aantal effecten overheen zoals Color dodge, als je wat tevreden bent komen er nog wat andere effecten over de gehele signature zoals een gradiant map. Hier een C4D gemaakt door -Matthijs-: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=91255 Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) C4D's zijn gemaakt in het programma Cinema 4D. Vandaar de afkorting. Het zijn abstracte dingen in 3D, gemaakt door artiesten. Oja, je signature. Toen ik de signature voor het eerst zag kon ik er eigenlijk niet omheen: hij is super! De plaatsing van je render en de C4D is absoluut goed gedaan en de kleur keuze is ook goed. De tekst kan misschien wel iets beter bij de versie met je eigen naam, het wordt een beetje teveel weggemoffelt achter je C4D. Maar overall is het een echte top signature! Bewerkt: 20 januari 2009 door Galiorix Reageren
Hackman Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik vind het ook een goed geslaagd werkje, zoals hierboven ook al wordt gezegd alleen de tekst is ronduit een beetje bagger tegenover de rest van de onderdelen uit de signature. Ik zou proberen om de tekst op een plek te plaatsen waar hij goed leesbaar is (denk ook aan een goede Blend Mode) en dan zou ik voor een mooi font kiezen want deze was niet zo goed alhoewel je dat ook zelf al in de gaten had blijkbaar. Gewoon dus even een mooie font zoeken en goed plaatsen en misschien ook wat kleiner. Het is geen text-signature neem ik aan dus de tekst kan veel en veel kleiner. Mvg, Hackman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.