Jump to content

A Revenger's Tragedy


~Mario~

Recommended Posts

Beste forum leden,

Ik heb deze missie nu al 5 keer overnieuw moeten doen, ik was er bijna toen ik net weer dood ging, nu ben ik hem echt zo zat geworden dat 1 van jullie hem hopelijk kunnen doen.

Missie: A Revenger's Tragedy

Opdrachtgever: Niko Bellic na (Na telefoon van Jacob begint de missie)

Cheaten: mag wel, liever niet

Voor: Pc

Bijzonderheden:

Geen, gewoon alles laten zoals het is en alleen de missie doen dus geen andere dingen, want ik controleer precies, wat er weg is. En gewoon graag verder gaan en opslaan onder mijn naam.

Alvast bedankt voor de hulp, ik hoop dat het gaat lukken.

Mario

Bewerkt: door ~Mario~
Link to comment
Delen op andere websites

A Revenger's Tragedy -- Mission Passed!

Beloning:

  • Little Jacob :tu:
  • Dimitri en Pegorino dood

Savegame:

Installeren van deze savegame:

Pak dit bestandje uit met WinRAR en zet het in de map user_e000000c1099275e wat je kan vinden in:

Vista:

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e00004997e048bd3

XP:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Link to comment
Delen op andere websites

Oke bedankt, ik zie dat de missie is gedaan, maar wat ik niet begrijp is dat ik me andere missies weer moet doen,

van Brucie en Bernie en daarnaast is er een hoop geld ook weg en kleding. Hoe kan dit?

Toen ik begon te spelen waren stonden de missies van Brucie en Bernie nog altijd op de kaart, dus dat moet kloppen? :7 Kleding is niet weg, dat komt waarschijnlijk omdat je nu in een andere safe house zit en de kleding die je zoekt in een andere safe house zit. Van dat geld kan ik verklaren omdat ik wat wapens heb gekocht (enkel wat Assault Rifle en SMG) want met 100 kogeltjes ben ik in een missie als deze niets. :7

Ik kan hem niet whrappen ?

Die van mij, of die van Mario? Die van mij kan je niet wrappen inderdaad. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Oke dan heb je de de save game wrapper waarschijnlijk een paar dagen eerder al gedownload, want 2 dagen

geleden had ik de missies wel zomaar gedaan, omdat ik toch niet meer verder kwam met die laatste missie.

Maar ik ben blij dat hij nu gedaan is, die andere twee speel ik gewoon weer even overnieuw.

Bedankt voor je hulp. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
A Revenger's Tragedy -- Mission Passed!

Beloning:

  • Little Jacob :tu:
  • Dimitri en Pegorino dood

Savegame:

Installeren van deze savegame:

Pak dit bestandje uit met WinRAR en zet het in de map user_e000000c1099275e wat je kan vinden in:

Vista:

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e00004997e048bd3

XP:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Zoals je kan zien in het GTA IV forum had ik ongeveer de zelde reactie geplaatst nu kwam ik deze savegame tegen om de missie toch tedoen is deze winrar savegame corrupt helaas, vraag is om deze er op nieuw tezetten aub.

Dafcor

Link to comment
Delen op andere websites

A Revenger's Tragedy -- Mission Passed!

Zoals je kan zien in het GTA IV forum had ik ongeveer de zelde reactie geplaatst nu kwam ik deze savegame tegen om de missie toch tedoen is deze winrar savegame corrupt helaas, vraag is om deze er op nieuw tezetten aub.

Dafcor

Dat komt omdat savegames gekoppeld zijn aan je Games for Windows LIVE - ID. Upload jouw savegame eens met een wrapper, en ik of iemand anders, zal jouw savegame voor je spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...