~Mario~ Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Beste forum leden, Ik heb deze missie nu al 5 keer overnieuw moeten doen, ik was er bijna toen ik net weer dood ging, nu ben ik hem echt zo zat geworden dat 1 van jullie hem hopelijk kunnen doen. Missie: A Revenger's Tragedy Opdrachtgever: Niko Bellic na (Na telefoon van Jacob begint de missie) Cheaten: mag wel, liever niet Voor: Pc Bijzonderheden: Geen, gewoon alles laten zoals het is en alleen de missie doen dus geen andere dingen, want ik controleer precies, wat er weg is. En gewoon graag verder gaan en opslaan onder mijn naam. Alvast bedankt voor de hulp, ik hoop dat het gaat lukken. Mario Bewerkt: 17 januari 2009 door ~Mario~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Excuus voor deze dubbelpost, maar zou iemand vandaag deze missie nog kunnen doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 A Revenger's Tragedy -- Mission Passed! Beloning: Little Jacob Dimitri en Pegorino dood Savegame: Installeren van deze savegame: Pak dit bestandje uit met WinRAR en zet het in de map user_e000000c1099275e wat je kan vinden in: Vista: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e00004997e048bd3 XP: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Oke bedankt, ik zie dat de missie is gedaan, maar wat ik niet begrijp is dat ik me andere missies weer moet doen, van Brucie en Bernie en daarnaast is er een hoop geld ook weg en kleding. Hoe kan dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordi1994 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Ik kan hem niet whrappen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Oke bedankt, ik zie dat de missie is gedaan, maar wat ik niet begrijp is dat ik me andere missies weer moet doen,van Brucie en Bernie en daarnaast is er een hoop geld ook weg en kleding. Hoe kan dit? Toen ik begon te spelen waren stonden de missies van Brucie en Bernie nog altijd op de kaart, dus dat moet kloppen? Kleding is niet weg, dat komt waarschijnlijk omdat je nu in een andere safe house zit en de kleding die je zoekt in een andere safe house zit. Van dat geld kan ik verklaren omdat ik wat wapens heb gekocht (enkel wat Assault Rifle en SMG) want met 100 kogeltjes ben ik in een missie als deze niets. Ik kan hem niet whrappen ? Die van mij, of die van Mario? Die van mij kan je niet wrappen inderdaad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Oke dan heb je de de save game wrapper waarschijnlijk een paar dagen eerder al gedownload, want 2 dagen geleden had ik de missies wel zomaar gedaan, omdat ik toch niet meer verder kwam met die laatste missie. Maar ik ben blij dat hij nu gedaan is, die andere twee speel ik gewoon weer even overnieuw. Bedankt voor je hulp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dafcor Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 A Revenger's Tragedy -- Mission Passed!Beloning: Little Jacob Dimitri en Pegorino dood Savegame: Installeren van deze savegame: Pak dit bestandje uit met WinRAR en zet het in de map user_e000000c1099275e wat je kan vinden in: Vista: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e00004997e048bd3 XP: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames Zoals je kan zien in het GTA IV forum had ik ongeveer de zelde reactie geplaatst nu kwam ik deze savegame tegen om de missie toch tedoen is deze winrar savegame corrupt helaas, vraag is om deze er op nieuw tezetten aub. Dafcor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 A Revenger's Tragedy -- Mission Passed! Zoals je kan zien in het GTA IV forum had ik ongeveer de zelde reactie geplaatst nu kwam ik deze savegame tegen om de missie toch tedoen is deze winrar savegame corrupt helaas, vraag is om deze er op nieuw tezetten aub. Dafcor Dat komt omdat savegames gekoppeld zijn aan je Games for Windows LIVE - ID. Upload jouw savegame eens met een wrapper, en ik of iemand anders, zal jouw savegame voor je spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dafcor Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Hallo Zie hier onder. Dafcor Bewerkt: 23 februari 2009 door dafcor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dafcor Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Hallo Zou iemand deze missie kunnen doen, heb het uit gelegd hier boven. Cheaten mag doe ik soms ook. Groeten dafcor Bewerkt: 2 maart 2009 door dafcor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.