Whoosh Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Ik heb GTAIV gekocht, maar jammer genoeg is mijn videokaart te zwak. Mijn processor zou het wel volhouden, dus ben ik van plan een nieuwe videokaart te kopen. Nu, het punt is, welk is het beste type videokaart (nvidia) waarbij ik mooie graphics heb, en dat ik nog wat reserve heb. Natuurlijk ben ik maar een arme 16jarige die geen onbeperkte geldtoevoer heeft, dus het zou fijn zijn om goeie prijs/kwaliteit te hebben. Vriendelijke groet, Whoosh. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Wat is je budget? + Wat zijn je huidige PC specs? Bewerkt: 17 januari 2009 door RyanEnC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Whoosh Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Wat is je budget?+ Wat zijn je huidige PC specs? mijn budget is rond de 150 euro specs: Medion Titanium MD 8386 XL (Aldi, März 2005) Prozessor: Intel Pentium 4 640 (Sockel 775, 3,2 GHz Arbeitstakt) Arbeitsspeicher(RAM geheugen): 1024 MB (2x 512 MB DDR-SDRAM PC3200 von Swissbit) Videokaart: Medion Radeon X740 XL (ATI Radeon X740 XL, 128 MB) Festplatte: Western Digital WD300JD (286.165 MB Kapazität, S-ATA) Leselaufwerk: LG GDR8163B (CD/DVD: 16-/48fach) Brenner: Pioneer DVR-109 (DVD+R/+R DL/-R/-R DL/+RW/-RW: 16-/6-/16-/6-/8-/6fach) Betriebssystem: Windows XP Home (Recovery-CD) Anschlüsse : 6 USB, 3 Firewire IEEE1394a, 1 Netz 10/100, 1 Modem, 1 parallel, 1 seriell, 1 VGA, 1 DVI, 2 PS/2, 1 S/P-DIF in, 1 S/P-DIF out, 1 S/P-DIF in optisch, 1 S/P-DIF out optisch, 2 Line-In, 2 Line-Out, 3 Lautsprecher, Video-In, Video-Out, TV-/Radio-/Sat-Antenne Sorry voor het duits, mijn pc was besteld uit Duitsland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Hmm, ik vrees eigenlijk ook voor de processor. Voor games zoals de CoD series kun je de P4 processors goed gebruiken, maar GTA IV vereist brute processorkracht. Je hebt ook niet voldoende geheugen. Als je het spel dus goed wilt spelen moet je er eigenlijk ook nieuw geheugen ingooien, een nieuwe videokaart en een processor van à €120,-. Ik kan niet uit de gegevens halen welk mobo je hebt, dus kan niet oordelen of het nodig is om die ook te updaten. Ik wil je niet in de kosten jagen, maar dit systeem gaat het spel echt niet fatsoenlijk draaien, ook niet als je er een nieuwe videokaart in zet. Bewerkt: 17 januari 2009 door RyanEnC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Ik heb slecht nieuws voor je, want je processor is te zwak voor GTA IV. Het kopen van een nieuwe grafische kaart zal dat niet veranderen. Ook je RAM geheugen is een beetje weinig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Whoosh Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Hmm, ik vrees eigenlijk ook voor de processor.Voor games zoals de CoD series kun je de P4 processors goed gebruiken, maar GTA IV vereist brute processorkracht. Je hebt ook niet voldoende geheugen. Als je het spel dus goed wilt spelen moet je er eigenlijk ook nieuw geheugen ingooien, een nieuwe videokaart en een processor van à €120,-. Ik kan niet uit de gegevens halen welk mobo je hebt, dus kan niet oordelen of het nodig is om die ook te updaten. Ik wil je niet in de kosten jagen, maar dit systeem gaat het spel echt niet fatsoenlijk draaien, ook niet als je er een nieuwe videokaart in zet. Mijn geheugen is denk ik wel goed, want ik heb het spel al kunnen installeren. Ik vind het beetje dom om nu een nieuwe pc te kopen, als ik over een paar jaar een laptop moet kopen voor mijn studies. Best jammer. Zijn laptops handig om zo'n games op te spelen? Ik bedoel, zijn die redelijk performant? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Neen, laptops zijn zeker niet goed voor gamen, ze hebben slechte hardware voor een dure prijs en worden snel warm. Je kan beter nu een desktop kopen voor gamen en dan straks een flutlaptop van enkele hondertjes kopen voor je studie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.