NickyHendriks Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Hallo, Ik heb een achtergrondje voor mijn gsm (Sony Ericsson W910i) gemaakt: Rates en Comments Plz... BTW, ik weeet dat het simpel is Reageren
Traser Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Hallo,Ik heb een achtergrondje voor mijn gsm (Sony Ericsson W910i) gemaakt: Rates en Comments Plz... BTW, ik weeet dat het simpel is Simpel, Maar toch Mooi 7/10 Ps, Heb je mijn Realistic Clouds tutorial Gebruikt ? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Ps, Heb je mijn Realistic Clouds tutorial Gebruikt ? Nee Ik had gewoon de clouds erin gezet en het op Soft Light (of dergelijke) gezet Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Iemand nog? Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Iemand nog? Ja, ikke Mooi plaatje, zoals hierboven al gezegt is: simpel en toch mooi. Nu je die wolken hebt toegevoegd heeft dat ventje op dat plaatje ook een reden voor gasmasker Greetzz GTAgangsta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.