gemertenaar Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Hallo mensen, Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik een filmp op youtube plaats, dat youtube me muziek er niet af haalt? Want er zijn zat soort gelijke videos met wel diezelfde muziek door "random people" gemaakt. Hoe komt het dat die mensen het wel mogen en ik blijkbaar niet? Wat kan ik doen? bedankt.. Reageren
Dieko Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Hallo mensen,Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik een filmp op youtube plaats, dat youtube me muziek er niet af haalt? Want er zijn zat soort gelijke videos met wel diezelfde muziek door "random people" gemaakt. Hoe komt het dat die mensen het wel mogen en ik blijkbaar niet? Wat kan ik doen? bedankt.. Het beste is,bijv om er een andere intro muziek bijv er in te doen. En het bestand naam van de muziek een andere naam te geven. Ik heb dit ook vaak gehad. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Hallo mensen,Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik een filmp op youtube plaats, dat youtube me muziek er niet af haalt? Want er zijn zat soort gelijke videos met wel diezelfde muziek door "random people" gemaakt. Hoe komt het dat die mensen het wel mogen en ik blijkbaar niet? Wat kan ik doen? bedankt.. Het beste is,bijv om er een andere intro muziek bijv er in te doen. En het bestand naam van de muziek een andere naam te geven. Ik heb dit ook vaak gehad. Waarom mag je niet gewoon elk muziekje gebruiken dat je wilt? Reageren
Dieko Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Hallo mensen,Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik een filmp op youtube plaats, dat youtube me muziek er niet af haalt? Want er zijn zat soort gelijke videos met wel diezelfde muziek door "random people" gemaakt. Hoe komt het dat die mensen het wel mogen en ik blijkbaar niet? Wat kan ik doen? bedankt.. Het beste is,bijv om er een andere intro muziek bijv er in te doen. En het bestand naam van de muziek een andere naam te geven. Ik heb dit ook vaak gehad. Waarom mag je niet gewoon elk muziekje gebruiken dat je wilt? In verband met copyrights. Net als illegaal muziek downloaden. Diegene die het zingt verdient er namelijk niks mee als je bijvoorbeeld een filmpje plaatst met het haar/hem muziek erin. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Wat stom zeg. Maar dan kan je eigenlijk geen één liedje gebruiken? Reageren
Dieko Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Wat stom zeg. Maar dan kan je eigenlijk geen één liedje gebruiken? De artiest moet zelf aangeven of hij het wilt of niet. Sommige willen het en sommige niet. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Wat stom zeg. Maar dan kan je eigenlijk geen één liedje gebruiken? De artiest moet zelf aangeven of hij het wilt of niet. Sommige willen het en sommige niet. En waar kan je dat zien? Sorry voor al die vragen. Reageren
Jay; Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 En waar kan je dat zien?Sorry voor al die vragen. Kan je niet zien. In principe heb je daar wel een beeld van als je liedjes van bepaalde artiesten vaak en plots ziet verdwijnen. The Rolling Stones bijvoorbeeld, je wilt niet weten hoe vaak hun liedjes eraf worden gehaald omdat iemand deze er weer eens opzet. Kennelijk vindt hun platenlabel dit niet goed/winstgevend. Reageren
gemertenaar Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Oke dus als ik het liedje een andere titel geef en dan erbij plak dan zou het moetten werken? want die audio ruil is echt verrot Reageren
gemertenaar Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) thanks voor informatie!!!!!! Bewerkt: 17 januari 2009 door gemertenaar Reageren
BaasB Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 thanks voor informatie!!!!!! Dat nummer is wel chill man, hoe heet die? Filmpje zelf is wel vet, maar dan alleen die snipe shit. Die rest is gewoon echt te kapot makkelijk, echt wtf is er nou knap aan om te locken op iemand die in een auto zit en vervolgens gewoon R2 eventjes ingedrukt houden? Als die aim allemaal manual zou zijn zou ik het knap vinden, maar dit kan elke sukkel. Dat overigens alleen over de ''lock-kill'' fragmenten om het zo maar ff te noemen, voor de rest nice filmpje. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Dat nummer is wel chill man, hoe heet die?Volgens mij is dat Kid Cudi - Day 'N' Night (Crookers remix).Leuke video trouwens! Hoe meer er wordt opgeblazen, hoe beter. Reageren
gemertenaar Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Dat nummer is wel chill man, hoe heet die?Volgens mij is dat Kid Cudi - Day 'N' Night (Crookers remix).Leuke video trouwens! Hoe meer er wordt opgeblazen, hoe beter. Yep dat is de correcte titel van het liedje =) en ja ik geef toe, locked kills maken is niet echt "skilled" maar ik moet ook me filmpje vullen en bv bij 1:37 die auto rijd keihard op mij in en ik zag dat dus ik ga op "een verhogingkje" staan en toen knalde ik hem neer. Want noobs die rondrijden in auto tijdens een DM die keihard op mensen inrijden daar heb ik een hekel aan vandaar wat kills op mensen die rondrijden in auto met me m4. En bazooka kills vond ik wel lachen om erbij toe te voegen Ik heb gister stukje opgenomen op airport DM waarbij ik met sniper een apache neerhaalde, echt vette actie. (lucky ook) Reageren
Hackman Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Leuk filmpje alleen ik zie nog niet echt iets nuttigs eraan. Ik zie namelijk enkel dat iemand een beetje zit te Death-matchen en verder zie ik niet veel spannende rotzooi of zoiets. Het is misschien wel leuk maar ik vind het enkel niet de tijd waard om te gaan kijken vind ik. Het mooiste uit het filmpje vond ik denk ik dat dat meisje zo naakt was. De rest ervan was behoorlijk saai en vind het contrast tussen het lied + film ook nogal hoog. Liedje is wel cool en de rest sucks. In ieder geval veel succes ermee! Mvg, Hackman Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Nice filmpje, alleen hoe herlaad jij zo snel met die RPG? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.