Dieko Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Nice filmpje, alleen hoe herlaad jij zo snel met die RPG? Dat is bij alle spelers op de PS3. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) Nice filmpje, alleen hoe herlaad jij zo snel met die RPG? Dat is bij alle spelers op de PS3. Vind ik flauw, dan moeten ze dat op alle consoles doen! :S Net als die Auto richten. Maar het blijft een Briljant filmpje. Bewerkt: 22 januari 2009 door NickOwnage Reageren
gemertenaar Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) Nice filmpje, alleen hoe herlaad jij zo snel met die RPG? Dankje maar gaat het langzamer op de xbox/pc ? Bewerkt: 22 januari 2009 door gemertenaar Reageren
gta master 1 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Hallo mensen,Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik een filmp op youtube plaats, dat youtube me muziek er niet af haalt? Want er zijn zat soort gelijke videos met wel diezelfde muziek door "random people" gemaakt. Hoe komt het dat die mensen het wel mogen en ik blijkbaar niet? Wat kan ik doen? bedankt.. Het beste is,bijv om er een andere intro muziek bijv er in te doen. En het bestand naam van de muziek een andere naam te geven. Ik heb dit ook vaak gehad. Waarom mag je niet gewoon elk muziekje gebruiken dat je wilt? In verband met copyrights. Net als illegaal muziek downloaden. Diegene die het zingt verdient er namelijk niks mee als je bijvoorbeeld een filmpje plaatst met het haar/hem muziek erin. Die lui treden toch ook nog op waar ze miljoenen mee verdienen? hebben ze daar nog niet genoeg aan? centengraaiers Reageren
Gta-killer Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) Dat nummer is wel chill man, hoe heet die? Hoe kan je een nummer dat al 1 maand in top 40 staat, veel te vaak (bij uitgaan) gedraaid wordt niet kennen... Voor de rest wel mooi filmpje vind ik. Niet alles is even 'pro' maar dat hebben meer mensen al gezegd (niet dat dat mij veel uit maakt dat er ook normale dingen in zitten..) Bewerkt: 26 januari 2009 door Gta-killer Reageren
gta master 1 Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Het is trouwens de platenmaatschappij ''WMG'' (oftewel Warner's Music Group) die vind dat youtube (en vele andere bedrijven) hun te weinig geld betaald. Daarom eisen ze dat youtube filmjes met hun muziek en covers erin Mute/verwijderd. Het is pure geldaftroggellij. ze hebben het ook al geflikt bij bijv. activition en neversoft: de makers van rockband en guitarhero. Zo mogen in die 2 series geen liedjes meer van WMG komen. O en in Nederland is er geen sprake van illigaal muziek en films downloaden hoor. Muziek en films down'en mag gewoon in NL. het uploaden ervan en het downloaden van software, games ect. is wel illigaal. Reageren
RobbieB Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Wat stom zeg. Maar dan kan je eigenlijk geen één liedje gebruiken? De artiest moet zelf aangeven of hij het wilt of niet. Sommige willen het en sommige niet. Heel raar! Ik heb al een 5 tal filmpjes met muziek zoals Lady GaGa - Pokerface Ze zeggen er niets over. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.