Jump to content

Gta 4,, voldoet mijn pc aan de eisen?


Tupac44

Recommended Posts

DxDiag.txt Ik heb gta 4 gekocht,, paar probleme gehad,, nu wil ik mijn pc volledig formateren en alles terug installeren maar eerst wil ik weten of mijn pc Ooit aan de eisen voldoet,, en wat ik er moet voor doen.

In het kort,, AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4000+

ATI Radeon X1300 Series

Voor meer informatie: Zie DxDiag.txt

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

DxDiag.txt Ik heb gta 4 gekocht,, paar probleme gehad,, nu wil ik mijn pc volledig formateren en alles terug installeren maar eerst wil ik weten of mijn pc Ooit aan de eisen voldoet,, en wat ik er moet voor doen.

In het kort,, AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4000+

ATI Radeon X1300 Series

Voor meer informatie: Zie DxDiag.txt

Alvast bedankt.

Ik weet het niet zeker maar je kan ook al vast hierop kijken http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=45362

Link to comment
Delen op andere websites

DxDiag.txt Ik heb gta 4 gekocht,, paar probleme gehad,, nu wil ik mijn pc volledig formateren en alles terug installeren maar eerst wil ik weten of mijn pc Ooit aan de eisen voldoet,, en wat ik er moet voor doen.

In het kort,, AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4000+

ATI Radeon X1300 Series

Voor meer informatie: Zie DxDiag.txt

Alvast bedankt.

Nee.

De processor is niet sterk genoeg en met die videokaart kun je nog niet eens Call of Duty 4 spelen.

Ik snap niet waarom mensen pas kijken naar systeemeisen nadat ze het spel al gekocht hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

je processer is veel te sloom ik denk dat je zelf gta san andreas nie ken spelen

Uh nee, het is een dual core dus vanwegen dat feit alleen al moet het lukken

als je een heel erg oude dual core hebt zul je geeneens SA goed kunnen spelen hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Elke Dual-core kan SA aan omdat SA minimaal een 1 Ghz single-core nodig heeft :Y

Maar de VGA van de topicstarter is helaas niet goed genoeg. De processor is ook te zwak. Formatteren heeft geen enkel effect.

mja, ik bedoel dus op een normale resolutie/kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...